آیا نیاز است با معشوقه شوهرتان ملاقات کنید ؟

  1. مشاوره خیانت
  2. خیانت همسر
  3. بعد از خیانت همسر چه کنیم
  4. آیا نیاز است با معشوقه شوهرتان ملاقات کنید ؟

زمانی که همسرتان به شما خیانت می کند، اولین مقصر را معشوقه او می دانید و می خواهید واکنش خود را به او نشان دهید.

خیانت مرد زندگیتان شما را از لحاظ عاطفی ویران کرده و تمام احساسات منفی و ناخوشایند درون شما را پر کرده است، پس می خواهید مقصر این اشتباه همسر را بشناسید. اما با ملاقات زنی که با شوهرتان بوده چیزی تغییر نخواهد داد.

در این مقاله می خواهیم درباره دیدن معشوقه شوهر خیانتکار حرف بزنیم و ببینیم آیا نیاز است با معشوقه شوهرتان ملاقات کنید ؟با معشوقه همسرم چه کنم؟فرق معشوقه و همسر چیست؟  و به طور کلی تر به سوال بعد از خیانت همسر چه کنیم؟ نیز خواهیم پرداخت. برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

آیا نیاز است با معشوقه شوهرتان ملاقات کنید ؟

حرف زدن با زنی که با شوهر شما بوده لازم است

زمانی که خیانت شوهر خود را کشف می کنید، دوست دارید تصور کنید همسرتان فردی بی گناه و پاک بوده که در دام معشوقه ای شیطانی افتاده است!

شما او را مقصر تمام اتفاقات ناخوشایند رابطه زناشویی خود می دانید و به دنبال ملاقات یا حرف زدن با معشوقه شوهر خیانتکار خود هستید.

رویارویی با معشوقه همسر، پرخاشگری، تهدید، نفرین و صدمه به او چیزی را در رابطه شما تغییر نمی دهد.

البته این احساس حمله به “دشمن” که به درون خانواده شما نفوذ کرده به صورت طبیعی در افراد ایجاد می شود، اما ملاقات زنی که با شوهرتان بوده، اغلب نتایج خوبی نخواهد داشت.

خیانت زمانی اتفاق می افتد که همسرتان راضی به شروع اقداماتی خارج از عرف خانواده بوده، پس ممکن است رفتار معشوقه همسر، شما را نسبت به زندگی مشترک نا امید و سرد تر کند. حرف زدن با زنی که با شوهر شما بوده، تبعات ناخوشایندی خواهد داشت.

اگر می خواهید، مطمئن شوید آیا نیاز است با معشوقه شوهرتان ملاقات کنید یا نه در ادامه ۸ دلیل برای منع این کار آورده شده است که توصیه می کنیم، قبل از هرچیزی آن را بخوانید.

۸ دلیل برای عدم ملاقات زنی که با شوهرتان بوده است

1. دیگر چه چیزی را می خواهید بدانید؟

چقدر اطلاعات از رابطه و خیانت همسر خود نیاز دارید، بدانید؟

اگر فکر می کنید دیدن معشوقه شوهر خیانتکار اطلاعات جدیدی به شما می دهد، اشتباه می کنید.

 اطلاعات بیشتر از شریک زندگی نه تنها چیزی را تغییر نمی دهد، بلکه روابط شما را بیشتر دچار مشکل می کند.

حرف زدن با زنی که با شوهر شما بوده، ممکن است، باعث شنیدن حرف هایی شود که هیچ تمایلی برای شنیدنشان نداشتید.

شما و همسرتان واقعیت های ذهنی متفاوتی دارید. برداشت شما از هر رویداد متفاوت از همسر است. همین دلیل باعث می شود، دیدگاه دیگری نسبت به جزئیات رابطه همسرتان پیدا کنید. دیدگاهی که هیچ چیز ارزشمندی نیست.

اطلاعاتی که همسرتان از خیانت در اختیار شما قرار داده به حد کافی گیج کننده بوده و ذهن شما را مشغول کرده است، پس چرا با حرف زدن با معشوقه شوهر خیانتکار می خواهید آن ها را بیشتر و بیشتر کنید؟

2. معشوقه شوهرتان ممکن است، دروغ بگوید

اگر همسرتان از خیانت خود پشیمان است و همه چیز را اعتراف کرده است، حرف زدن با زنی که با شوهر شما بوده، اصلاً ایده جالبی نیست.

ممکن است، معشوقه شوهر دروغ هایی از رابطه شان سر هم کند چرا که می خواهد شما نیز زندگی مشترک خود را از دست دهید. دروغ گویی در این زنان بسیار دیده شده است و ملاقات زنی که با شوهرتان بوده، دنیایی از دروغ را برای شما می سازد.

در این دنیای دروغین نمی توانید واقعیت را تشخیص دهید و ترمیم و بازسازی اعتماد به طور کلی ناممکن می شود.

3. زنی که با شوهرتان بوده رویاهای خود را دارد

اگر از دلیل یا انگیزه خیانت همسر سوال کنید، شاید نتواند جواب درستی بدهد و موقعیت یا شرایطی که او را به خیانت سوق داده، توضیح دهد. با این حال حرف زدن با معشوقه شوهر خیانتکار کاملاً متفاوت است.

او از دنیای متوهم و رویایی خود از انگیزه های خیانت همسرتان صحبت خواهد کرد. معشوقه شوهر دیدگاهی کاملاً متفاوت با همسرتان دارد و همه چیز را رویایی تصور می کند. درنتیجه حرف زدن با معشوقه شوهر خیانتکار نمی تواند شما را در رسیدن به انگیزه های خیانت همسر کمک کند.

4. بازی های انتقام جویانه برنده ای ندارند

اگر از خیانت همسر خود صدمه دیده اید و احساسات منفی تمام وجود شما را پر کرده اند، به دنبال تلافی کردن خیانت همسر هستید، انتقام از معشوقه همسر شاید گزینه مناسبی به نظر برسد.

شما می خواهید طرف مقابل هم همان دردی که شما را از پا درآورده احساس کند، به همین دلیل تصور می کنید انتقام جواب خواهد داد. اما متأسفانه این تصور شما به واقعیت ختم نمی شود.

 بازی های انتقام جویانه شما را بیشتر در گرداب صدمه های ناشی از خیانت فرو می برد.

 انتقام، درد و احساس منفی درون شما را از بین نمی برد، این درد به قوت خود باقی خواهد ماند. پس بهتر است، روشی که از نظر اخلاقی آن را درست نمی دانید، انجام ندهید.

 دیدن معشوقه شوهر خیانتکار و صدمه زدن به او فقط مدت زمان ترمیم و بهبود رابطه شما را بیشتر می کند.

آیا نیاز است با معشوقه شوهرتان ملاقات کنید ؟

5. با ملاقات زنی که با شوهرتان بوده خیانت توجیه می شود

حرف زدن یا ملاقات با معشوقه همسر اگر به صورت خصمانه باشد، به آن ها حق می دهد.

زمانی که شما می خواهید همه چیز را روی سر او خراب کنید و او را مقصر اصلی مشکلات جلوه دهید، رفتار و گفتار نامناسب شما این توجیه را در پی دارد که حق با اوست که همسرتان برای داشتن آرامش لازم بوده، خیانت کند!

این کار باعث می شود، معشوقه همسرتان خود را در جایگاهی بالاتر از شما ببیند و خیانت را توجیهی برای رفتار نادرست شما بداند. او درکی از احساسات و خشم شما ندارد و آن طور که می خواهد رفتار شما را برداشت می کند.

پس حرف زدن با زنی که با شوهرتان بوده نه تنها چیزی را درست نمی کند، بلکه باعث توجیه خیانت همسرتان هم خواهد شد.

6. شما اوضاع را خراب تر می کنید

اگر همسرتان تصمیم دارد رابطه با فرد دیگر را خاتمه دهد، حرف زدن یا دیدن معشوقه شوهر خیانتکار اوضاع را وخیم تر می کند. صحبت کردن شما با این افراد به روند کار کمکی نمی کند، بلکه باعث می شود این ماجرا پیچیده تر و طولانی تر شود.

حرف زدن با معشوقه همسر، ارتباطی را که از بین رفته، بیشتر می کند. با این کار او با همسرتان تماس می گیرد تا شما را مجبور به عقب نشینی کند.

علاوه بر این ارتباط شما با او، می تواند نشانه ای برای تمایل ارتباط دوباره همسر باشد. اگر اتفاقات تمام شده و این کتاب تراژیک به صفحه پایان خود رسیده است، دوباره آن را از ابتدا نخوانید.

7. او چه چیزی دارد که من ندارم

شاید مهم ترین سوالی که بعد از خیانت ذهن شما را درگیر می کند، این سوال باشد. شما می خواهید ویژگی های معشوقه شوهر خود را بشناسید و با خود مقایسه کنید تا ببینید چه چیزی از او کمتر دارید.

این کنجکاوی تمایل به دیدن یا حرف زدن با زنی که با شوهر شما بوده را بیشتر می کند.

 دیدن معشوقه شوهر خیانتکار فقط مسائل را پیچیده تر می کند. شما انتخاب همسرتان برای زندگی مشترک بودید و ارزشمندتر هستید. پس مقایسه ظاهری با معشوقه همسر کار درستی نیست.

این کار فقط اعتماد به نفس شما را از بین می برد و ذهن شما را با کوهی از سوالات بدون جواب تنها می گذارد. برای خود احترام و ارزش بیشتری قائل باشید چرا که این مقایسه هیچ پایه و اساسی ندارد.

در این مقایسه شما فقط نقاط منفی خود و نقاط مثبت فرد مقابل را می بینید، چون می خواهید دلیلی برای خیانت همسر خود پیدا کنید. این کار عزت نفس شما را خدشه دار می کند، پس بهتر است از آن صرف نظر کنید.

8. مسئله او نیست، مسئله شریک زندگی شماست

طبیعی است که تصور کنید همه چیز تقصیر معشوقه همسر بوده و او همسرتان را مجبور به خیانت کرده است. اما اگر همسر شما با زنی دیگر همراهی کرده یعنی مشکلی در شریک زندگی یا رابطه زناشویی شما وجود دارد.

ملاقات زنی که با شوهرتان بوده، هیچ کمکی به درک مشکلات زندگی مشترک شما نخواهد کرد، بلکه شما را از این مسیر منحرف کرده و دچار سردرگمی می کند. واقعیت این است که مشکل را باید در خانه خود جستجو کنید، نه در معشوقه ای که همسرتان انتخاب کرده بود.

نتیجه گیری

زمانی که شوهر به خیانت خود اعتراف می کند یا آن را کشف می کنید، پیدا کردن مقصر اولین سوالی است که به ذهن می رسد. دوست دارید او را پیدا کرده و خشم خود را روی آن خالی کنید، اما این کار هیچ نتیجه مثبتی نخواهد داشت.

حرف زدن با معشوقه شوهر خیانتکار ذهن شما را درگیر می کند و بهبود شرایط روحی و رابطه زناشویی فراموش می شود. دیدن معشوقه شوهر خیانتکار کمکی به شما نخواهد کرد، او فردی نیست که به سوالات شما جواب دهد و مطمئن باشید دروغ می گوید.

پس بهتر است به جای ملاقات با زنی که با شوهرتان بوده، شرایط زندگی مشترک خود را بررسی کنید و به دنبال راه های ترمیم وضع روحی خود یا زندگی مشترک باشید.شماره تماش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonتماس با همدل مشاور