نحوه برخورد با خیانت دوست پسر؛ علائم و واکنش صحیح

خیانت در روابط عاطفی و عاشقانه اتفاقی ویران کننده است که هر دو فرد رابطه را درگیر می کند. بعد از کشف خیانت پسر یا دختر در رابطه، ضربه ای جدی به او وارد می شود و افراد شکاف عاطفی عمیقی را احساس می کنند.

با این حال با شناخت نشانه خیانت دوست پسر یا دوست دختر تا حدودی از هجوم احساسات منفی جلوگیری خواهید کرد. نحوه برخورد با خیانت دوست پسر باید به گونه ای باشد که از آسیب هر دو فرد در رابطه جلوگیری کرده یا این آسیب را کاهش دهد.

عدم مدیریت احساسات در این روابط، نه تنها کمکی به شما نخواهد کرد، بلکه موجب رفتارهای اغراق آمیز و در بعضی موارد حسرت بار خواهد شد. در نتیجه شناخت نحوه برخورد با خیانت بسیار اهمیت دارد.

در این مقاله پس از شناخت نشانه های خیانت دوست پسر، با عکس العمل مناسب در برابر خیانت او آشنا می شویم. 

با ما همراه باشید.

در ادامه خواهید خواند


مشاوره خیانت همدل مشاور

شما تنها نیستید.

ما به شما کمک میکنیم از این دوران سخت با قدرت عبور کنید

شماره تماس


جهت شناخت نحوه برخورد با خیانت دوست پسر، علایم خیانت را بشناسید

خیانت مرد نشانه های بسیاری دارد که با شناخت آن ها می توان از آسیب های احتمالی در رابطه جلوگیری کرد.

نشانه های خیانت دوست پسر همیشه با درگیری و کشمکش های بی مورد در رابطه همراه نیست. گاهی ممکن است که برخی رفتارهای به ظاهر خوشایند، خبر از خیانت پنهانی در رابطه عاطفی بدهد.

البته نباید این نکته را فراموش کرد که، علائم خیانت دوست پسر ممکن است که تنها به دلیل نوسانات رابطه باشد و به خیانت ارتباطی نداشته باشد. بنابراین مانند روند همیشگی به شما توصیه می کنیم که عجولانه تصمیم نگیرید.

در ادامه رایج ترین علامت های خیانت دوست پسر را آورده ایم:

  • او بیشتر از سابق به نیازهای شما توجه می کند و روندی جدید را در رابطه پیش گرفته است.
  • ممکن است که بدون دلیل منطقی هدایای بسیاری برای شما خریده باشد.
  • بدون دلیل و با کوچک ترین بهانه ها با شما دعوا می کند.
  • در درگیری های لفظی از اتمام رابطه حرف می زند و بر آن تاکید دارد.
  • نسبت به سابق زمان کم تری را به شما اختصاص می دهد و بسیار کم تر صحبت می کند.
  • کم تر از گذشته احساسات خود را بروز می دهد.
  • به شما اتهام خیانت می زند که گناه خود را پاک کند.

موارد دیگری نیز در دسته نشانه های خیانت دوست پسر قرار می گیرند که در مقالات مربوط به نشانه های خیانت آن را ها مفصل تر توضیح داده ایم.

با این حال یک اصل مشترک در تمام علائم خیانت دوست پسر دیده می شود و آن تغییر ناگهانی و بدون دلیل رفتارها در رابطه عاطفی است که نباید آن را نادیده بگیرید.

مراحل نحوه برخورد با خیانت دوست پسر

متاسفانه خیانت همسر و دوست در دنیا و روابط امروزی به امری رایج تبدیل شده است که روح بسیاری از افراد را خدشه دار می کند. خیانت اشتباهی بزرگ محسوب می شود که رابطه عاطفی را به طور کامل تحت تاثیر قرار می دهد و ادامه رابطه پس از کشف آن اغلب با سردی و شکاف عاطفی همراه است.

با این وجود، شناخت نحوه برخورد با خیانت در یک رابطه عاطفی تا حد زیادی از آسیب های روحی شما جلوگیری می کند. چرا که واکنش های هیجانی و تصمیمات غیرمنطقی بعد از کشف خیانت به هیچ یک از افراد درگیر در رابطه کمکی نخواهد کرد.

اکثر افراد پس از کشف نشانه های خیانت دوست پسر رفتارهایی همچون سکوت، انتقام جویی، برخوردهای فیزیکی، بستن تمام راه های ارتباطی وغیره را پیش می گیرند که هیچ یک رابطه عاطفی یا سلامت روحی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

با این حال یادگیری نحوه برخورد با خیانت دوست پسر نیز چالشی جدی است. زیرا پس از کشف خیانت انبوهی از احساسات منفی وجود شما را فرا می گیرد و پذیرش آن کار ساده ای نیست.

هر یک از افراد در یک رابطه عاطفی تصور می کنند که بهترین عکس العمل را در برابر خیانت فرد مقابل می شناسند، اما اکثر این واکنش ها احساسی هستند و تبعات جبران ناپذیری را به همراه دارند.

در ادامه رفتارهای صحیح و معقولانه در برابر خیانت دوست پسر را می شناسیم:

اتهام نزنید و کمی فرصت دهید

پیش از انجام هر واکنشی از علائم خیانت دوست پسر مطمئن شوید. زیرا ممکن است که برخی رفتارها و نوسانات اخیر در رابطه، سوظن خیانت را در شما ایجاد کرده باشد. در نتیجه بهتر است که کمی به خود و او زمان دهید و با جمع آوری اطلاعات بیشتر نسبت به خیانت دوست پسر مطمئن شوید.  

رفتارهای عصبی و احساسی ناشی از شک و تردید، نه تنها رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه ممکن است که این شک را برای همیشه در رابطه شما باقی نگه دارد.

در واقع باید بدانید که با اتهامات اولیه فرصت دروغ گویی را برای دوست پسر فراهم می کنید. اگر شواهد شما کافی نیست، به او فرصت بیشتری بدهید. زیرا اگر خیانتی در کار نباشد، این اتهامات رابطه عاشقانه شما را تخریب می کند.

لیستی از مواردی که شما را اذیت کرده است تهیه کنید

بهترین نحوه برخورد با خیانت دوست پسر زمانی امکان پذیر است که نشانه های خیانت را به خوبی بشناسید. بنابراین از واکنش های عجولانه خودداری کرده و لیستی از مواردی که احساس می کنید که به خیانت دوست پسر مربوط بوده یا شما را ناراحت کرده است، تهیه کنید.

این تمرین یک هدف به خصوص دارد و به شما اجازه می دهد که هرچه در ذهن خود دارید، به روی کاغذ بیاورید. با دوری ذهن از افکار منفی و آشفتگی عاطفی رها می شوید.

علاوه بر این، این لیست به شما کمک می کند که منطقی تر در رابطه با این قضایا تصمیم گیری کنید و از نتایج احساسی دور شوید.

به دنبال نشانه های بیشتر باشید

پس از تهیه لیست ممکن است متوجه شوید که بسیاری از مواردی که شما را اذیت می کند، به خیانت دوست پسر ارتباطی ندارد و نوسانات رابطه عاطفی این افکار را در ذهن شما پرورش داده است.

اما نباید رفتارهای او را نادیده بگیرید، به طوری که باید بیشتر به او توجه داشته باشید و هوشیارانه دوست پسر خود را زیر نظر بگیرید.

زمانی برای مکالمه

اغلب گفتگو به عنوان بهترین نحوه برخورد با خیانت دوست پسر شناخته می شود. اگر تهیه لیست و شناسایی نشانه های خیانت به تشویش های ذهنی شما کمکی نکرده است، مکالمه بسیار موثر خواهد بود.

سه قانون طلایی جهت مکالمه با دوست پسر بعد از شک به خیانت وجود دارد:

  • مکالمه بعد از شک خیانت نباید با عنوان خیانت آغاز شود، بلکه گفتگو را به صورت دوستانه شروع کنید.
  • اگر می خواهید که رابطه خود را نجات دهید، او را مقصر جلوه ندهید و به دنبال مقصر خیانت نباشید.
  • حین گفتگو لیستی که از پیش نوشته اید را فراموش کنید. زیرا لیست در زمان مکالمه شما جایی ندارد.

به عنوان مثال گفتگوی خود را اینگونه آغاز کنید: «اخیرا در رابطه ما اتفاقاتی وجود دارد که من آن ها را درک نمی کنم و این مرا ترسانده است. من می دانم که دغدغه های زیادی در زندگی داریم، اما بی توجهی احساس امنیت من را در رابطه از بین برده است.»

واکنش دوست پسر حین مکالمه در دستیابی به نتیجه قطعی بسیار تاثیرگذار است. اگر او در زمان گفتگو طفره می رود، واکنش های احساسی و عصبی غیرمنطقی نشان می دهد یا تلاشی جهت پیشبرد بحث ندارد و حالتی تدافعی گرفته است، مرحله نهایی، آخرین گزینه شما خواهد بود.

دو راه پیش روی شما است

اگر نحوه برخورد با خیانت دوست پسر بعد از گفتگو نتیجه بخش نباشد، دو راهکار دیگر وجود دارد: اگر نسبت به خیانت او هنوز مطمئن نیستید، زود تصمیم نگیرید یا لیست خود را به او نشان دهید.

این بار مکالمه نمایی جدی تر به خود خواهد گرفت و حالت تدافعی دوست پسر بیشتر خواهد شد. در این حالت باید با او محکم تر صحبت کنید و از او توضیحاتی بخواهید.

البته بهتر است که این گفتگو در حضور فردی باتجربه و متخصص انجام شود. چرا که حضور مشاور به حفظ رابطه شما کمک خواهد کرد.

آخرین گزینه موجود جهت حفظ رابطه عاطفی مراجعه به مشاوره است که به شما کمک می کند که رابطه خود را حفظ کنید و اگر تصمیم به اتمام آن گرفته اید، این کار را با کم ترین آسیب های روحی دنبال کنید.

چرا باید همدل مشاور را انتخاب کنید؟

0

سوالات روزانه

روزانه به بیش از هزار سوال پاسخ می‌دهیم

0

دقایق تماس

هر روز بیش از 8 هزار دقیقه خدمات مشاوره ای ارائه می‌کنیم

0

مشترکین روزانه

در هر روز به بیش از 400 نفر مشاوره می‌دهیم

۰۲۱-۶۶۰۸۱۲۰۰

۰۹۹۳۱۲۰۰۴۰۰

در صورت اشغال بودن خطوط، مجددا شماره گیری کنید

ادامه دادن رابطه یا قطع آن؟ مشاوره به شما کمک خواهد کرد

شناخت نحوه برخورد با خیانت دوست پسر به کمک حضور فردی مجرب ساده تر خواهد بود. مشاورین روابط به شما کمک می کنند که دلایل و نشانه های خیانت را با دیدگاه دقیق تری بسنجید و از سوظن ها و شک های بی مورد در رابطه عاطفی خودداری کنید.

گفتگو در رابطه با ابعاد خیانت در حضور مشاوره رابطه به هر دو فرد کمک می کند که آسیب های کم تری را احساس کنند. علاوه بر این، اگر به فکر حفظ رابطه عاشقانه خود هستید، این کار تنها به کمک مشاورین این حوزه امکان پذیر خواهد بود.

مشاوره رابطه علاوه بر موارد گفته شده، به شما کمک می کند که ابعاد جدیدی را در رابطه عاطفی خود بشناسید و با شناخت بیشتر هویت و اخلاقیات درونی، رابطه ای پایدارتر را تجربه کنید.

نتیجه گیری نحوه برخورد با خیانت دوست پسر

خیانت در روابط پدیده ای است که امروزه بیش از پیش دیده می شود. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث این عمل می شود که شناخت این دلایل با روانکاوی مسائل درونی امکان پذیر است.

با این حال نحوه برخورد با خیانت دوست پسر موضوعی چالش برانگیز است که اگر از رفتار صحیح در رابطه با آن اطلاع نداشته باشید، به خود و فرد مقابل آسیب های جبران ناپذیری وارد می کنید.

در نتیجه بهتر است که، علائم خیانت دوست پسر را به کمک مشاورین مجرب و باتجربه بررسی کنید و با شناخت مشکلات رابطه، آن را حفظ کنید.

همچنین اگر تصمیم به اتمام رابطه داشته باشید، مشاوره به شما کمک می کند که آسیب روحی کم تری را تجربه کرده و دوره بهبود را سریع تر پشت سر بگذارید. در این رابطه افراد متخصص در مرکز همدل مشاور به شما بسیار کمک خواهند کرد.

بعد از اطلاع از خیانت دوست پسر چه کنیم؟
در چه شرایطی باید رابطه را بعد از خیانت دوست پسر تمام کرد؟
بعد از اطلاع از خیانت دوست پسر چه کنیم؟

بعد از اطلاع از خیانت دوست پسر در ابتدا آرامش خود را حفظ کنید و سپس در موقعیتی مناسب و به دور از هیجانات اولیه، مشکلات را مطرح کنید.

پس از صحبت کردن میتوانید در مورد اتمام رابطه دوستی و یا ادامه دادن آن تحت شرایطی تصمیم گیری کنید.

در چه شرایطی باید رابطه را بعد از خیانت دوست پسر تمام کرد؟

در شرایطی که:

  • رابطه خود را کتمان کند
  • ابراز پشیمانی نکند
  • دروغ بگوید
  • به رفنارهای شک آور خود ادامه دهد
  • دوباره و چند باره رفتار خود را تکرار نماید
شماره تماش

42 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام من یک دختر ۲۱ساله هستم و با پسری ک یک سال از من بزرگتر بود به مدت یک سالو هشت ماه در ارتباط بودم خانوادهامون هم میدونستن و قرارمون هم ازدواج بود که ایشون به دلیل شغل صبر کرده بود و قرار بود بعد راه اندازی شغلش قدم جلو بزاره همیشه هم با من خوب بوده و احترام منو نگه میداشت و ادعای عشق و علاقه ی زیادی هم به من داشت اما من تازگیا یک هفته قبل متوجه خیانت ایشون به خودم شدم و اونم بدون هیچ توضیع و پشیمانی منو ول کرد و رفت پیش همون دختره من میخام علت این رفتارشو بدونم که چرا کسی ک من اینهمه مدت براش صبر کردم و اون هم ادعای عاشقی داشت بدون هیچ حرفو پشیمانی منو ول کرده و رفته؟و چجوری اونو فراموش کنم؟

    پاسخ
  • سلام من۲۳دسالمه با همکلاسی دانشگاهیم تو اینستا بعد سه سال آشنا شدم دوباره بهم پیشنهاد رابطه داد ولی قصدش ازدواج بود مثلا باهم خوب شدیم و رابطه ادامه پیدا کرد تا اینکه باهم بخاطر گیر دادنای من قهر میکردیم و میگف من شرایط ازدواج ندارم پول ندارم و این حرفا ، همش قهر بودیم و دعوا تا اینکه نسبت بهم سرد شد یدفه پیامو با تاخیر جواب میداد یا اصلا جواب نمی‌داد من حس کردم خیانت می‌کنه بهش گفتم اون میگف چیزی نیس تو کلا بدبینی و شکاک تا اینکه مچشو گرفتم و فهمیدم بهم خیانت می‌کنه با زن سعی داش بگه ک الکیه ولی دیگ باور نکردم و از رابطه اومدم بیرون ولی من هنوز دوسش دارم میدونم با یکی دیگس اما نمیدونم چیکار کنم کلافه شدم زندگی بدون اون سخت شده برام ب نظرتون برگردم پیشش میتونیم مثل قبل باشیم حتی با وجود اون دختره چیکار کنم برگرده پیشم ؟با اینکه الان توجهش پیش کس دیگه ای هست ؟

    پاسخ
  • سلام
    من پسری 18 ساله هستم که به صورت مجازی با یه دختر در رابطه هستم نزدیک یازده ماهه باهمیم
    یه مدته باهام سرد شده و بی محلی میکنه سعی کردم بفهمم واسه چی باهام سرده ولی همیشه دلیلشو انکار میکنه
    اینو بگم که دوست دخترم با یه پسر رفیقه من از این پسر خوشم نمیاد و نسبت بهش بدبینم چندبار هم دیدم که با دوست دخترم همیشه درحال لاس زدنن باهاش دعوا کردم
    حس میکنم دوست دخترم با رفیقش رابطه دارن چون این پسر قبلا گفته بود عاشقشه و میخوادش
    واقعا نمیدونم این رابطه رو تموم کنم یا خیر بین منطق و احساسم گیر کردم

    پاسخ
  • سلام و خسته نباشید
    من ۲۰سالمه و دوست پسرم ۲۳ سالش بود..و ۴ماه بود که تو رابطه بودیم..همه چیز خیلی خوب پیش میرفت تا اینکه من فهمیدم ۲ساله که با یه دختره تو رابطه بوده🤦🏻‍♀️واقعا منو خیلی امید وار کرده بود حتی چن بارم ازش میپرسیدم قبلا کسی تو زندگیت بوده یا نه هییی قسم میخورد نه کسی تو زندگیم نبوده اولین نفر هستی..خلاصه که فقط انکار میکرد..و دلیلشو نمیدونم چرا اینطوری میکرد..خلاصه هر دومونو بدبخت کرد هم منو هم اون دختررو..حالا نمیدونم شاید با اون ازدواج کنه
    ولی اگه منو دوستم نداشت چرا منو امیدوار کرده بود چرا من وقتی فهمیدم با یه نفر هس هیی انکار میکرد قبول نمیکرد کارشو..واقعا برام جای سواله؟؟
    من بهش الان نه پیام میدم نه چیزی تو هیچ جا هم آنلاین نیس..الانم نمیدونم با اون دختره تو رابطس یا نه
    ولی منو خیلی ناراحت کرد الانم نمیدونم واقعا چیکار کنم🤦🏻‍♀️تو این چهار ماه منو خیلی خوب قانع کرده بود که دوسم داره..حتی من وقتی با دوستم میرفتم بیرون تعقیبم میکرد که کجاها میرم چیکار میکنم..واقعا دلم خیلی پره ازش اینکارا پس چی بود چرا اینکارارا میکرد؟؟تورو خدا جواب بدین😭دیشب فهمیدم ک بهم خیانت کرده والانم گوشیشو خاموش کرده..

    پاسخ
  • سلام من پنج ساله با یک پسر توی رابطه هستم من سال گذشته متوجه شدم که ایشون به من خیانت کردن و به مدت هفت ماه کلا کات کردم اما ایشون ول کن نبودن و خیلی پیگیر بودن با اینکه خیلی عاشقش بودم اما نمیتونستم خیانتشو هضم کنم برای همین از همه جا بلاکش کردم و هر روز با پیج های مختلف پی میداد و التماس میکرد تا برگردم میگفت در گذشته یک دختر دلشو شکسته از همونجا قسم خورده که با دخترا لاس بزنه میگف ولی تو برام فرق داری (و اینو بگم که وقتی که خانوادم فهمیدن اومد جلوی بابام گف من دخترتونو دوست دارم و بابام از خجالتش در اومد با مشت زد تو دهنش و توسط خانوادم خیلی تخریب شد اما پا پست نکشید و اینکه ما توی این رابطه خیلی سختی کشیدیم هر دومون برای اینکه باهم باشیم ) توی این هفت ماه هرکاری کرد که برگردم زن عموش دختر عموش عموش کلا همه رو فرستاده بود تا بامن حرف بزنن منم عاشقش بودم و تحمل دوریشو نداشتم دوباره به رابطه برگشتم (و اینم بگم که من کلا ادم عصبی هستم و زود از حرفا ناراحت میشم و قهر میکنم و به سیم اخر میزنم اما هر بار که عصبی شدم و بد دهنی کردم یا هر چیز دیگه ای این پسر به من هیچی نگفته و نازمو کشیده تا رابطمون خراب نشه حتی اگر من حرفی زده بودم و باعث دعوا میشد اون عذر خواهی میکرد)بعد 3ماه خانوادم فهمیدن که من هنوز باهاشم من دیگ توان جنگیدن و وایستادن جلوی خانوادمو نداشتم و ولش کردم با اینکه خیلی دوسش داشتم ولی دیگ حوصله ی دردسر و اینکه خانوادم تخریبم کنن و محدودم کنن نداشتم 5ماه از هم دور بودیم و این پسر به دوست من پیام داده بود و میگف که هنوز منو دوست داره و هیچکی براش من نمیشم به و وقتیم که من با پیجای فیک بهش پی میدادم که امتحانش کنم همش در مورد من حرف میزد و میگفت که تنهاش گذاشتم خلاصه منم نمیتونستم ازش دل بکنم و دیدم اونم پیگیر منه هنوز با اینکه من انقد تخریبش کرده بود اما هنوز منو میخاست تصمیم گرفتم برگردم الان باهمیم و قسم خورده که خیانت نکنه رفتاراشم کلا عوض شده و خیلی بهتر از گذشته شده اما من هنوز ترس دارم که دوباره خیانت اتفاق بیوفته تصور من اینه که اگر کسی یه بار بهت خیانت کرده دوباره هم اون کارو میکنه اما از یک لحاظ هم خودم نمیتونم فراموشش کنم خیلی سعی کردم که کلا فراموشش کنم اما نشد چون واقعا میخامش به نظرتون الان چیکار کنم ؟!

    پاسخ
  • سلام

    پاسخ
  • سلام من یه دختر نوزده سالم دوست پسرمم بیست و دوسالشه پنج ساله باهم تو رابطه ایم خیلی دوسم داشت حداقل از این مطمئن بودم امسال میخاسم کنکور شرکت کنم خیلی کمکم کرد کلا هفته ای یکی دوروز باهم بودیم و بیشترازقبل بم انگیزه میداد و میخاس درسمو خوب بخونم چن هفته بعد کنکورم متوجه شدم یه ساله با یکی دیگس کلی قول و قرار گذاشتن ولی اون میگه دوسم داره نمیخاد از دستم بده الانم ک نتایج اومدن تو کنکور رتبه م عالی شده و میگه میاد خواستگاریم بنظرتون چیکارکنم میشه بهش اعتماد کرد

    پاسخ
  • با سلام
    من یه دختر ۲۵ ساله هستم که دوست پسرم یکسال از من کوچکتره. دوماه با هم دوست بودیم خیلی خوب بود خیلی توجه نشون میداد. حتی منو یه خاله هاش معرفی کرده بود و میگفت قصدش جدیه. تا این که به یکی از دوستام پیشنهاد آشنایی داده و باهاش قرار گذاشته . حتی درمورد اختلاف سنیش هم با دوست من صحبت کرده( اطلاع نداشت که ایشون دوست منه). و دوست من هم اسکرین های چتشونو برای من فرستاده. و الان این آقا میگه اون اشتباه برداشت کرده من فقط تورو دوست دارم و من فقط میخواستم اونو وارد اکیپ دوستانه ی چندنفرمون کنم و قصدم بیشتر از این نبوده. من هیچ جوره این دلیل برام قابل قبول نیست و با این که دوستش داشتم رابطه رو باهاش تموم کردم. بنظر شما کار درستی کردم یا باز هم میشد بهش فرصت داد؟

    پاسخ
  • دختر غمگین
    مارس 25, 2022 17:22

    سلام من یه دختر 16ساله ام و تقریبا 7ماهه با یه پسر در ارتباطم و رابطمون خیلی جدی شده بود، همیشه قهر و اشتی های زیادی داشتیم اما اون خیلی بهم محبت میکرد و منم خیلی دوسش دارم تااینکه من هی دلم شور میزد و خوابای بد میدیدم که داره بهم خیانت میکنه و واقعا انگار خوابام راست بود. یه شب بحثمون شد و اونم زد به سیم اخر گفت که وقتی 17سالش بوده یه دختر دلشو شکسته و تاالان دخترای زیادی رو نابودکرده و با خیلیا رابطه(هم ج*نسی هم غیر ج*نسی) داشته یا زندگیشونو نابود کرده. بهم گفت تو با بقیه فرق داشتی واسم معصوم بودی پاک بودی تا نابود نشدی برو دنبال زندگیت نمیخوام بهت اسیب بزنم پشیمون شدم😔من خیلی سعی کردم منصرفش کنم که برگرده توبه کن، ولی میگفت دیگه دیره من دیگه نمیتونم، حتی بهم گفت که همزمان که با من بوده با یه زن و دوتا دختر در ارتباط بوده و رابطه داشته😔اون بخاطرم حتی گریه میکرد حال بد و خوبم براش مهم بود خیلی بهم محبت میکرد دوسم داشت. خیلی این چیزایی که گفت برام سنگین بود جوری که دارم دیوونه میشم حس جنون گرفتم. فرداش خودش بهم پیام داد گفت اگه میشه به چت کردنمون ادامه بدیم تو بعد 5سال دوباره یچیزیو تو قلبم زنده کردی مثل بقیه دخترانبودی تو پاک بودی من همه کارامو از رو دوس داشتنت انجام دادم حتی التماسم کرد که بزارم ببینتم و پیشش بمونم
    اما وقتی بهش گفتم دخترای دیگه رو ول کن گفت هیچ حسی بهشون ندارم اما من پسرم طبعم گرمه و برای رفع نیازام میخوامشون
    انگار همه رو باهم میخواست😔منم بهش تیکه انداختم گفتم برو پیش همونا اصلا چرا اومدی پیش من و کلی چیز دیگه
    اونم گفت برو دنبال زندگیت که شخصیتمو خورد کردی خدانگهدار
    تورو خدا جواب سوالمو بدید خیلی درمونده شدم که چیکار کنم بهم گفت که چجوری با ابروی کسی بازی کرده و پشیمون بود و میگفت من ادم کثیفی ام تو برو پیش من نمون

    پاسخ
    • حبیب نهیرات
      دسامبر 2, 2022 14:43

      عزیزم این داره کاری میکنه که تو نسبت به اون احساس همدردی بکنی وبمرور باعث میشه با این حرفا که پشیمونه حس دلسوزي داشته باشی تا با پای خودت به اون چیزی که میخواد به اون نزدیک
      بشی و به خواسته خودش برسه بهتره هرچی سریعتر از اون فاصله بگیری ورابطه رو تموم کنی چون این آدم خیلی خطرناکه

      پاسخ
  • دختر۲۵ ساله ام که حتی نمیتونم مشکلاتمو‌بنوبسم فقط میدونم به خودم فرصت یک‌ماهه دادم یا میتونم زندگی کنم یا خودمو میکشم
    هیچکس درکم نکرد و‌نمیکنه و‌هیچکس کمکم نکرد..
    فقط میخوام برام دعا کنه هرکی میخونه تا یا به زندگی برگردم یا راحت بتونم بمیرم

    پاسخ
    • فریبا عبدالله زاده
      نوامبر 28, 2021 17:26

      لطفا بخاطر هیچ کس و هیچ چیزی از زندگیتون دست نکشین.

      پاسخ
    • حبیب نهیرات
      دسامبر 2, 2022 14:46

      عزیزدلم نباید اجازه بدی افکار منفی باعث بشه تصمیمات غلط واشتباه بگیری در هر شرایطی که هستی باید امیدوار به زندکی باشی تو میتونی از این مرحله به سلامت کذر کنی لطفا مواظب خودت باش

      پاسخ
  • سلام. من با پسری ۳ سال رابطه داشتم. فقط اوایلش خوب بود. دوسش داشتم. الان فهمیدم یکساله زن گرفته همزمان که با من بوده. از همه جا بلاکم کرده. دلم میخواد با پیاما و وویسایی که ازش دارم آبروشو ببرم. توروخدا بگید چیکار کنم، پیاماشو بفرستم به دوستش؟ که بدونه چقدر پسر بد و دوروییِ؟ آخه حرصم خالی میشه ولی میترسم اونم عکسامو داشته باشه پخش کنه، آه و نفرینم کنه

    پاسخ
    • فریبا عبدالله زاده
      سپتامبر 9, 2021 14:56

      دوست عزیز سلام. برای سلامت روان خودتون مناسبتره که بی توجه باشید به این موضوع و به فکر ادامه زندگی خودتون باشید. در صورت نیاز به مشاوره با شماره های موجود توی سایت تماس بگیرید.

      پاسخ
  • سلام من 25سالمه با ی پسری هشت سال ازم بزرگتره هفت ساله ک دوستیم شرایط مالیش جوری بود ک نمیتونست بیاد خواستگاری الان دوساله کار پیدا کرده و اومدن خواستگاری خانواده من قبول نمیکنن ولی خب دوسش دارم
    امروز متوجه شدم ک دو سه ماه با ی دختری حرف میزده از صبح دیوانه شدم نمیدونم چیکار کنم

    پاسخ
  • سلام ببخشید من با دوست داداشم رل زدم.. بعد چند ماه خانواده ی من فهمیدن.. اون از بس منو میخواد ک همون شب خودش رو در خونه ی ما رسوند ک با داداشم صحبت کنه ک جواب رد ندیم با اینکه جنوب مسافرت بود
    از همه نظر خوبه و بهم توجه داره و واقعا واقعا هم کلامی هم رفتاری عاشقانه و محترمانه رفتار میکنه
    چند هفته پیش اینستاش رو بهم داد گفت برو دختر هارو انفالو کن.. منم انجام دادم ک روز بعد دختری پیام بهش داد ک چرا منو انفالو کردی و گرم شدن.. رلم هم گفت دختر خالم حواسش نبوده انفالوت کرده و معلوم بود قبلا در ارتباط بودن ک الان گرمن.. منم فورا ب جای رلم پیام دادم ک من میخوام ازدواج کنم دیگه پیام نده و .. البته رل نبودن اما رفیق بودن
    و بعد چند روز یه دختر دیگه پیام داد ک چطوری و این حرفا
    البته رلم از ترس من جوابش نداد
    الان با اینکه میدونم ن تو پبجش ن بقیه اکانت هاش دختری نیس اما همش یه حسی بهم میگه تکرار میشه و ممکنه باز خیانت کنه
    رلم هم همش میگه بخدا آدم بدی نیستم اما روم نمیشه بهشون بگم پیام ندید
    الان این هم اخلاق و همه چیش خوبه و عاشق همیم و درسم تموم شه ازدواج میکنیم اگه خانوادم موافق باشن.. حالا بنظرتون تو این مدت ک قول داده بهم و من چیزی ندیدم حسم مثل سابق خوب شه و فراموش کنم اشتباهش رو یا اینکه جدا شم ازش؟آخه میگم شاید این دفعه ک قول داده دیگه تکرار نشه اما مثلا میگم بازم تکرار شد چی
    بنظرتون چیکار کنم.. لطفا جواب بدید

    پاسخ
  • سلام من دختر۳۲ ساله حدود ۳ساله با پسر ۲۷ساله تو رابطه جدی برای ازدواجم
    ایشون به بهونه مخالفت مادرشون تاالان رابطع رو کش دادن و گفتن صبر کن تا مادرم با دل راضی بیاد خاسگاری و همچی خوب باشه. الان حدود یساله بامن سرد و بی اعصابه ،با کوچیکترین حرفی فهاشی میکنه و بدون عذر خاهی نمیاد تا من برم. میگه اوایل رابطه خیلی منتتو کشیدم و عذر خاهی برای هرچیزی کردم بسه دیگه نمیتونم.خاسی بیا خاسی برو.با یه پیج فیک امتحانش کردم چت کرد و گفت سینگل هستم بهش گفتم چرا؟گف تو بد بودی ک پیج دیگه ای داشتی و بدونن عذرخاهی منو مقصر کرد و گفت برو من دیگه نمیخامت…حس بد باختن و بازیچه شدن دارم..ما اوایل رابطه بسیار حسای خوبی داشتیم ولی یساله بسیار ادم بدی شده و تغیر زیادی کردع میگه اون رابطه اول رو فراموش کن من همینم نمیخای برو نمیتونم بفهمم چطور یه ادم اینقد بد میشه‌..ن تلاشی برای بهبودی نه حس..نه حتی تمایل به دیدن هم هیچی دیگ نداره شبا تا صب بیداره روزا تا۳ میخابه میگه سرکارم باید شیفت باشم و خیلی جدیدا اهل رفیقو دوست شده..اصن نمیدونم چیشده چی بسر حسش اومده دوسدارم برگردیم ب قدیم اوایل رابطه ولی همیشه میگه ولکن هی نگو عصبی میشم اونزوزا تموم شدن😢دوسدارم دیگه حسی نباشه بتونم منم جداشم..من همیشه ادم صبور و منطقی هستم ولی نمیدونم چرا یهو اون خودشو رها کردو بد شد😔ن خیانت کردم بهش نه کسی بوده حتی .شاید خودشم میدونه نمیتونم بی اون باشم مطمن میره…برعکس اوایل رابطه اصلا نمیتونس داعم اسمس میداد تو هرشرایطی ک من ب یادتم ها..ترس از دست دادنمو داشت.الان اصلا خوب نیس شرایط..سرگردونم😢

    پاسخ
  • سلام من ۲۰ سالمه و با دوست پسرم‌هم سنیم ما دوسالونیم باهم بودیم و بعد از اون کات کردیم ۱سالو نیم شد تا برگشتیم باهم تو اون مدت در ارتباط بودیم من الان متوجه شدم اون داره به من خیانت میکنه و متاسفانه بخاطر ورزشش و اردوهاش الان تهرانه و من یه شهر دیگه ۱۰ روز یک بار واسه ۳ روز میاد شهر خودمون من بهش گفتم ولی اون قبول نکرد گفت تو حساسی ولی من مطمئنم من الان میخوام رابطه رو حفظ کنم باید الان‌ چه کار هایی انجام بدم؟؟.. دوست پسرم از حس دوست داشتن من به خودش مطمئنه و میدونه خیلی دوسش دارم و نمیرم متاسفانه بهترین کار واسه اینکه اون دخترو بیخیال بشه و برگرده سمت من و فقط من باشم چیه ممنون میشم یه راهکار بهم بدین

    پاسخ
    • خروسی
      می 31, 2022 02:12

      دمش گرم دو سال نگهت داشت

      باید بهش جایزه داد

      رکد من روی سه روزه

      واقعا علت موفقیتش چی بوده خخخخخ

      پاسخ
  • سلام من دخترم ۲۲ سالمه، دوس پسرم ۲۹ سالشه ۶ ماه قبل ما چن ماهی دوست بودیم و از اول حرف ازدواج میزد تا اینکه یه روز سر و کله کسی که قبلا عاشقش بود پیدا شد و دوس پسرم منو ترک کرد و رفت بااون شخص البته برای مدت کوتاه، الان بعد ۶ ماه برگشته خیلی پشیمونه (البته تو این ۶ ماه هم وسطا سراغمو میگرف و میگف منتظرم بمون و باز میرف) الان دیگه بصورت جدی برگشته و از خانوادم هم خاستگاریم کرده
    نمیدونم چیکار کنم خیلی دوسش دارم ولی میترسم اشتباهشو تکرار کنه
    بنظرتون این اشتباه تکرار میشه؟ به این فرد میشه اعتماد کرد؟

    پاسخ
  • سلام من دختری ٢٣سالمه بعد از یکسال به دوس پسرم خیانت کردم فقط یک پیام بوده به یه پسری که نه شناختی بود نه رابطه ای و اصلا تا الان با هیچ پسری رابطه جنسی نداشتم و باکره ام ایا امکان بازگشت وجود داره ?

    پاسخ
    • تحریریه همدل مشاور
      جولای 26, 2021 22:52

      بله با اعتماد سازی دوباره می توانید دوباره رابطه خوبی داشته باشید

      پاسخ
  • سلام من 16سالمه
    سه ماهه ک تو رابطم ولی نه اونقدر رمانتیک که بخوایم قرار ازدواج بزاریم و اینا
    سردم نیستیم تقریبا متعادلیم
    یه مدته یه سری رفتارای عجیب میبینم
    مثلا دوست پسرم 10دقیقه تموم انلاین میمونه و وقتی انلاینه پی امامو با 2 دقیقه تاخیر جواب میده
    وقتی عم که بهش میگم دلایل منطقی میاره یا میگه الان کارم تموم میشه عاف میشم
    قبلا هم بعضی اوقات این رفتارارو از خودش نشون میداد ولی با حرفاش قانع میشدم و به خیانت فکر نمیکردم
    تنها نکته ای ک ذهنمو به سمت خیانت سوق میده اینه که جدیدا تایم زیادیو انلاینه و وقتی ک من میام عاف میشه باز دوباره دو دقیقه بعد انلاین میشه جواب منو میده یا اینکه انلاین میشه پی امامو سین نمیزنه عاف میشه
    میشه لطفا کمکم کنین
    به نظرتون این دلایلا میتونه علائم خیانت باشه؟؟

    پاسخ
    • تحریریه همدل مشاور
      جولای 26, 2021 22:44

      باسلام با توجه به شرایط سنی وارد شدن به رابطه های عاشقانه آسیب زننده است چون برپایه هیجانات واحساسات است وچیزی که برپایه هیجانات باشد شما نباید انتطار ثبات رفتاری داشته باشید بهتر است درگیری ذهنی برای خود درست نکنید واین رابطه ها را به زمان مناسب موکول نماید

      پاسخ
  • لطفا برام زود جواب بدین ۲تا پیام فرستادم

    پاسخ
    • تحریریه همدل مشاور
      می 23, 2021 08:42

      صبور باتشید دوست عزیز پاسختان را در اسرع وقت خواهیم داد

      پاسخ
  • اونو بگم خودش به من خیلی اعتماد داره دوسته دوست پسرم رفته به دوست پسرم گفته دوست دخترت بده اون دختره خوبی نیس دروغ گفت تا از من جداشه ولی بهم اعتماد کرد گفت نه اصلا همه گوه میخورن من تورو میشناسم تا آخر باهاتم واسه من همه جیو کرد مثلا از ساعت ۲شب تا ۸ صب اومده بود جلوی درمون نشست تا صب برام گریه کرده یا من تو اردبیل بودم واسه من اومد اردبیل منو ببینه خودم در پارساباد زندگی میکنن الان روس پسرم مهاجرت کردند به تهران هر دوسه ماه یکبار میاد منو ببینه دوسم داره ولی نمیدونم چرا بهم خیانت کرد ۳ بار
    بهم میگه سنا بخدا به جونه مادرم دست خودم نیست نمیخوام اینجوری بشه ولی نمیدونم چطور میشه خودش هم پشیمونه ولی گفتم ۱ماهه ترک کرده ولی الان الان بازم فکرم درگیر شده دیروز بهم میگه سنا دیگه تحمل ندارم میرم خدمت میام خواستگاریت نمیتونم ازت دور باشم دیگه تحمل ندارم میام بعده خدمت
    جواب بدین لطفا
    این چطوره
    این یه دورانشه اینجوری بهم خیانت کزده بود؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • سلام .من سنم ۲۰ سالمه و ۲سالو ۸ماهه با دوست پسرم هستم رابطمون خیلی عمیق و خوب بود .۳سال فاصله سنی داریم اون ۲۳سالشه.همه چیز خوب بود تا اینکه بعده چندوقت فهمیدم با یه دختر که اشنای پسر عمشه و تو یه بازی مسخره اشنا شدن و به بهانه سوال درسی کردن به دوست پسر من پیام داده .مت اینو وقتی فهمیدم که رفتم خونه دوست پسرم و موبایلش دستم بود چک کردم و این موضوعو ازم پنهون کرده بود.یک ماه دعوا داشتیم و من به مرحله کات رسوندم و هیچ قیدو بندی نداشتم خیلی پشیمون به نظر میرسه و هی میگه سوتفاهم شده تو اشتباه فکر میکنی یارو دم امتحانش بود ازم اومد سوال کنه منم بلد نبودم.گفتم اره دم امتحانش بود این همه با تو میگفت میخندید؟😑اون موقع من کجا بودم ؟اصلا بهم فکر کردی؟من بهش خیلی بی اعتماد شدم و گفتم به زمان نیاز دارم تا ببخشمش و اعتماد ریخته شده رو باید جبران کنه .به نظرتون چطوری میتونم بفهمم که داره تلاش میکته و دوباره چطوری میتونم بهش اعتماد کنم؟من رابطمونو خیلی دوست دارم و خیلی خوب هست ولی واقعا نگرانم و به یه ادم شکاک تبدیل شدم .چطوری میتونم امتحانش کنم؟؟؟

      پاسخ
  • سلام من دخترم ۱۶ سالمه دوست پسر دارم یعنی به دوست پسر هم نمیاد مثل نامزد ها هستیم و قصد ازدواج داریم در ۲۵ مرداد رابطمون دو سال میشه . دوست مسرم من رو دوست داره ولی چن بار بهم خیانت کرد از بس که خیلی دوسش دارم برنامه ریزی کردیم خاطره داریم نمیتونم ولش کنم اون قبلا ۳بار بهم خیانت کرد خودش بعده این کارا برام گریه کرده میگه سنا بخدا دسته خودم نیس من نمیخوام این یه هوسه که انجام میدم ولی واقعیتش دوست دارم به مت میگه اگه دوست نداشته باشم تورو به خانوادم نمیگفتم باخانوادم درباره ی ازدواجم باتو صحبت نمیکردم اگه دوست نداشته باشم شماره ی خواهرمو مامانمو نمیدادم ولی تقریبا ۱ ماهه شک نمیکنم براش میگه دیگه به جون مادرم ترک کردم اون کاررو ولی من بازم شک میکنم الان . رفتیم قرار گفتم گوشیتو بده گفت بهم اعتماد نداری پس گوشی رو واسه چی میخوای انستاش پاک شده تلگرام هم فقط روبیکا داره برای فوتبال وواتساپداره واسه من امروز بهم گفت تا ۲۲ خرداد تا تمام امتحانات برات مزاحم نمیشم میگه تورو جونو من به درسات خوب نگاه کن تو بههمه چیز لایقی بعد میبینم مثلا ۱۵ دقیقه انلاینه الانم دستش خورد بهم زنگ زد و قط کرد اس دادم کارداشتی گفت ببخش نه دستم خورد گفتم به کی زنگ میزدی گفت به دوستم بعدش براش یکم اعبانی شدم گفت نن بهت قول دادام خیانت نمیکنم تمام. برو به درسات نگاه کن بعدش آف شد لطفا بهم کمک کنین الان چکار کنم

    پاسخ
    • تحریریه همدل مشاور
      می 26, 2021 16:27

      باسلام عزیزم سن شما اصلا مناسب تصمیم گیری در مورد ازدواج نیست چون تصمیمات ورفتارهای شما بر پایه هیجانات می باشد واینکه دوس پسر شما وارد رابطه های دیگر می شود کاملا هیجانی رفتار کردن ایشان را نمایان می کند بهترین کار این است که وارد شدن به رابطه های عاطفی را به زمان مناسب خود موکول نماید ودر حال حاضر تمام انرژی خود رابرای برنامه ریزی وهدفمند کردن درس وزندگی خودصرف کنید چون بخاطر این درگیریهای ذهنی لطمه های زیادی به دونفر شما وارد می شود

      پاسخ
  • سلام من دختر هستم و حدود دوسالی میشه که با پسری در ارتباط هستم که قصدشون ازدواج هست و در این دوسال ما سعی کردیم همدیگه رو بیشتر بشناسیم و بعد تصمیم بر ازدواج و خواستگاری بگیریم ولی اوایل رابطه دوستی من متوجه یسری اتفاقات شدم ایشون با من سرد شده بود و مثل قبل به من اهمیت نمیدادن و من بهشون شک کردم و بعد از سه ماه متوجه شدم بهم خیانت کردن و من هم اصلا رابطه رو ادامه ندادم و تموم کردم ولی الان ایشون برگشتن و خیلی پشیمون هستن و مدام اصرارشون بر این هست که برگردن و از اول شروع کنیم درواقع من سردرگم هستم من به ایشون قبلا نزدیک3بار فرصت داده بودم ولی تغییری نکردن من سردرگمم هستم به من میگن که عوض شده و حماقت کردن و خیلی پشیمون هست میشه کمکم کنید خیلی سردرگم هستم

    پاسخ
  • من یه دخترم یک سال و نیم نامزد هستم و الان متوجه شدم که نامزدم خیانت کرده الان باید نامزدی رو به هم بزنم؟ یا چجوری بفهمم دیگه خیانت نمیکنه

    پاسخ
    • تحریریه همدل مشاور
      آوریل 7, 2021 09:02

      باسلام قبل از اینکه اقدامی بکنید حتما حتما از یک مشاور قبل از ازدواج کمک بگیرید زیرا پیمان شکنی عوامل مختلفی دارد که باید بررسی شود

      پاسخ
  • سلام من یه دخترم دوس پسرم با یه دختره دیگه حرف زده و عکسای غیر اخلاقی فرستاده دختره و دوس پسرم میگه من اینکارو به خاطر دوستم کردم اون میخواس من چیکار کنم و اینکه خوانواده ی من اصلا راضی نیستن

    پاسخ
    • تحریریه همدل مشاور
      مارس 29, 2021 23:50

      باسلام چند سالتونه؟؟ در این رابطه ها سن خیلی مهم است اگر در دوران نوجوانی می باشید شما نباید خود را درگیر رابطه های هیجانی واحساسی بکتید واگر شرایط شما مناسب وبا هدف ازدواج می باشد قطعا بایداین مسئله مورد بررسی قرار گیرد ۰

      پاسخ
    • باران
      می 24, 2021 08:22

      سلام من ی دختر ۲۲ سالم ک با پسری ۲۶ ساله ۴ ماه دوست بودم تا حرف ازدوواج میزدم بهونه مباورد تا اینکه دوستی و بهم زدم بعد ۶ ماه دوبارا خاست ک باهم باشیم امااولش خیلی گرم گرفته بود و دلتنگت شدم و این حرفا بعدش فهمیدم دوس دختر داشته اومده بود دیدنم .

      پاسخ
      • تحریریه همدل مشاور
        می 26, 2021 16:34

        الان سوالتون چیه دوست عزیز؟؟

  • سلام
    من پسرم ب دوست دخترم خیانت کردم خیلی از این کار اشتباهم پشیمونم اما دوس دخترم میخاد باهام تموم کنه چیکار کنم که باورم کنه دیگه بهش خیانت نمیکنم؟
    جواب بدین لطفا

    پاسخ
    • تحریریه همدل مشاور
      فوریه 15, 2021 11:21

      باسلام سن در این رابطه ها مهم است اگر در دوران نوجوانی هستید چون پایه این روابط بر اساس احساس وهیجان می باشد بهترین توصیه این است که درگیری ذهنی برای خود بوجود نیاوریدزیرا در وضعیت تحصیلی شما تاثیر منفی می گذارد واگر این دوران را سپری نموده اید استفاده از تکنیک های اعتماد سازی می توانید به بازسازی رابطه شما کمک نماید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonتماس با همدل مشاور