زندگی با مردی که دوستت ندارد

  1. مشاوره خیانت
  2. سیاست ها و مشکلات زندگی مشترک
  3. زندگی با مردی که دوستت ندارد

زندگی با مردی که دوستت ندارد و حاضر نیست برخی از تعهدات رایج میان زن و شوهران را نسبت به شما ابراز کند، بسیار سخت و غم انگیز است. بسیاری از مردان پس از گذشتن مدتی از شروع زندگی مشترک شان، عشق و علاقه قبلی خود را نسبت به همسرشان از دست می دهند.

برخی دیگر نیز بدون داشتن علاقه و عشق اولیه اقدام به ایجاد زندگی مشترک می کنند. این عوامل سبب می شود تا برخی از مردان عشق واقعی و علاقه قلبی نسبت به همسر خود نداشته باشند.

در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزانی که احساس سردی در روابط با همسرتان می کنید و شرایط زندگی با مردی که دوستمان ندارد، چگونه رفتار کنیم و پیرامون موضوعات زیر اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم:

زندگی با مردی که دوستت نداردچالش های زندگی با مردی که دوستت ندارد

داشتن علاقه و عشق در زندگی مشترک و تجربه حس وابستگی و علاقمندی به همسر یکی از ضروری ترین نیازهای زوجین به حساب می آید. در صورتی که یک زوج نسبت به همسر خود علاقه لازم را نداشته باشد ،این امر منجر به بروز مشکلات جدی در رابطه شان خواهد شد.

برخی از زندگی ها به دلیل نداشتن حس علاقمندی و دوست داشتن ،در برهه هایی از زمان متلاشی می شوند. بعضی از کسانی که همسرشان را دوست ندارند مرتکب خیانت می شوند. این امر رایج است و حتی در برخی دیگر از موارد نیز خیانت با وجود علاقه ای که به نوعی به همسر وجود داشته اتفاق می افتد.

عمدتا افراد با این شرایط این سوال را از خود می پرسند که چرا به کسی که دوستش داریم خیانت می کنیم؟ و یا چرا همسرمان را آن گونه که باید دوست نداریم؟

در زندگی که مرد همسر خود را دوست نداشته باشد، صمیمیت و آرامش جای خود را به درگیری و دلخوری می دهد. این شرایط می تواند در دراز مدت سبب بروز مشکلات بسیار بزرگی شود که طرفین را از ادامه زندگی سرد می کند.

اهمیت شناخت نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

مردانی که زنان شان را دوست ندارند، عمدتا از ارائه علاقه و عشق واقعی به آن ها ناتوان هستند. به همین دلیل بسیاری از خیانت ها در این مرحله اتفاق می افتد. اما برخی از مردان نیز، با وجود داشتن علاقه به همسر مرتکب خیانت می شوند.

پاسخ به این سوال که چرا مردان به زنی که دوستش دارند خیانت می کنند ، را متخصصان ما به صورت جداگانه برای شما عزیزان توضیح داده اند.

اهمیت و لزومی که می بایست برای شناخت نشانه های مردان سرد و بدون عاطفه در نظر گرفته شود به این دلیل است که ،زنان حاضر در این شرایط می توانند با به کار گیری برخی از پارامترهای رفتاری، سردی در رابطه را با عشق و علاقه جایگزین کنند. حتی در بسیاری از موارد متخصصان شاهد وابستگی های عاطفی مرد پس از اصلاح رفتارهای همسرشان بوده اند.

زندگی با مردی که دوستت ندارد

نشانه های مردی که دوستمان ندارد

برخی از زنان در جریان زندگی مشترک دچار ناراحتی هایی می شوند که منشاء آن بی توجهی و عدم دریافت عشق از سوی همسران شان است.

این زنان عمدتا بواسطه انتظارات برآورده نشده شان همواره دچار ناراحتی ها و نگرانی هایی هستند و این نرسیدن به آرامش باعث آزردگی خیالشان و شروع اعتراضات و تداوم اختلافات با همسرشان می شود.

مردانی که همسران شان را دوست ندارند عمدتا در گروه کسانی قرار می گیرند که رفتارهای زیر را در برخوردهای خود با همسرشان نشان می دهند:

بی توجهی

مردی که همسرش را دوست ندارد، همواره برای او زمان کافی در نظر نمی گیرند. فرار از رویارویی با همسر و جایگزین کردن سایر مشغله ها با زمان مناسب برای صحبت با همسر از جمله تلاش های او در این زمینه است.

بی تعهدی

بی ارزش قلمداد کردن احساسات زن و توجه نکردن به مشکلات و مسائل روزمره او در رفتار مردان بی محبت، مشاهده می شود. همچنین گرایش به زنان دیگر و علاقمندی به گذراندن وقت با آنان و نه همسر خود، از خصوصیات بارز مردان بی محبت است.

تظاهر به گرفتاری

مردان سرد در زندگی زناشویی ،همواره رسیدگی به سایر امور را در اولویت نسبت به همسر خود قرار می دهند. آنان تمایلی برای شناخت مشکلات همسرشان ندارند.

همچنین این افراد در بسیاری از موارد تامین نیازهای مادی همسر و فرزندان را دلیل محکمی برای اتمام مسئولیت های خود می دانند.

محدود کردن

شوهرانی که همسرشان را دوست ندارند همچنین تمایلی برای معرفی او به گروه دوستان و همکاران شان ندارند. علاوه بر این، ممکن است از رویارو کردن و معرفی همسران شان با دیگران و یا برقراری ارتباطات همسرشان با دیگران خودداری کنند.

بی خیالی

زنانی که دارای همسران بی محبت هستند ،عمدتا از این موضوع شکایت می کنند که شوهرشان اهمیتی برای رابطه شان قائل نیست و برای تداوم آن تلاشی نمی کند. همواره زحمت به دوش کشیدن رابطه و تلاش برای ادامه یافتن زندگی مشترک از سوی زن انجام می شود و مرد هیچ تمایلی برای انجام آن ندارد.

بی اعتمادی

مردان بی محبت نسبت به همسر، همواره همسر خود را مورد تهمت قرار می دهند و اعتماد لازم را نسبت به او ندارند.

تخریب شخصیتی

 همسران بی عاطفه، معمولا بی توجهی و پرخاشگری نسبت به همسر را در جمع های دوستانه تکرار می کنند و ترسی از شکستن شخصیت همسرشان در برابر دیگران ندارند.

زندگی با مردی که دوستت ندارد

نحوه برخورد با مردی که دوستمان ندارد

بسیاری از زنان، با دیدن بی مهری های شوهرشان در دراز مدت از زندگی مشترک خسته می شوند. برخی از آنان به دلیل جلوگیری از به هم خوردن آرامش فرزندان اقدام به سرپوش گذاشتن بر روی رفتارهای همسرشان می کنند و به زندگی سرد و همسر بی عاطفه خود عادت می کنند.

برخی دیگر نیز به دلیل برخورداری از حمایت های مالی و موقعیت اجتماعی که در زندگی با همسرشان دارند ، حاضر نیستند از همسر بی محبت خود جدا شوند.

در این شرایط روانشناسان و متخصصان حل مسائل زندگی های زناشویی، به این افراد تکنیک های خاصی را پیشنهاد می دهند که با بکارگیری و مداومت در اجرای آن می توان تا حدود بسیار زیادی محبت و علاقه همسر را جذب کرد.

از جمله پارامترهای نحوه برخورد با مردی که دوستمان ندارد موارد زیر است:

  • افزایش میزان محبت و علاقه به همسر
  • پذیرایی از او با روی خوش و داشتن لبخند دائمی بر لب
  • تایید فعالیت های او
  • تحسین مداوم و همیشگی او
  • ایجاد مشغله های سازنده 
  • برقراری رابطه چشمی
  • چشم پوشی از خطاهای او
  • پر رنگ کردن خدمات او در برابر اعضای خانواده
  • تشکر کردن از زحمات او و حفظ احترام او در همه شرایط
  • تغییر ظاهر خود و آراستگی همیشگی در برابر همسر
  • ایجاد زمان های تفریحی مشترک برای همسر

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با جنبه های مختلف زندگی با مردی که دوستمان ندارد، آشنا کنیم. همچنین پیرامون موضوعاتی از جمله نحوه کنار آمدن با مردان بی عاطفه و نشانه های مردانی که همسرشان را دوست ندارند، اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم.

در صورتی که پیرامون هر یک از موارد فوق دچار ابهام و سوالی هستید و یا نیازمند به دریافت راهنمایی های تخصصی و مرحله به مرحله برای علاقمند کردن همسرتان به خود هستید می توانید با مشاوران ما در مرکز همدل مشاور تماس حاصل فرمایید.

همدل مشاور پایگاه امن و مطمئنی است که شما عزیزان را در دستیابی به سطح مطلوبی از آرامش و شادی در زندگی مشترک همراهی و هدایت می کند در صورتی که می خواهید بدانید زندگی با مردی که دوستت ندارد چگونه خواهد بود و آیا شروع زندگی با این شرایط مناسب است و یا اگر در این نوع زندگی گرفتار شده اید و خواهان کمک می باشید، با ما در ارتباط باشید.

شماره تماش

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonتماس با همدل مشاور