خیانت زنان شاغل

  1. مشاوره خیانت
  2. خیانت همسر
  3. خیانت زن
  4. خیانت زنان شاغل

خیانت زنان شاغل یکی از موضوعاتی است که با گسترش عرصه ی فعالیتی زنان در جامعه و حضور آن ها در حیطه های شغلی بیش از پیش پر رنگ شده است.

در برخی از موارد ارتباطات طولانی مدت در فضاهای کاری و گذراندن ساعات طولانی در محیط کار سبب گرایشات عاطفی بین زنان شاغل و همکاران مرد خود می شود.

خیانت زنان شاغل همواره به دلایل خاصی است که از جمله مهمترین آن ها عدم کسب رضایت و توجه کافی از سوی همسر خود است.

در برخی دیگر از موارد نیز مشکلات رفتاری و عدم پایبندی های عرفی به قراردادهای زناشویی سبب خیانت بانوانی می شود که شاغل هستند و زمان بیشتری را در خارج از محیط خانه می گذرانند.

در این مقاله قصد داریم تا شما مخاطبان عزیز را با ابعاد مختلف خیانت بانوان شاغل و با مشکلات زن شاغل با همسر آشنا سازیم و نحوه برخورد با زن شاغل و نشانه ها و دلایل بروز این واقعه را معرفی نماییم. موضوعاتی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت موارد زیر است:

خیانت زنان شاغلعلل خیانت زنان شاغل

خیانت زنان شاغل عمدتا شامل موارد متعددی است. بر اساس تحقیقاتی که اخیرا توسط متخصصان، پیرامون علل خیانت زنان شاغل انجام گرفته، سه علت اصلی برای خیانت زن در محیط های کاری شناسایی شده است.

کشف خیانت زن های شاغل نیازمند بررسی علل اولیه ای است که اهمیت بسیار زیادی دارند. این سه علت عمده شامل موارد زیر است:

  • نیاز های احساسی و عاطفی:
    در اکثر موارد علل خیانت زنان شاغل مرتبط با نوع زندگی شخصی آن ها و کمبودهایی است که در جریان زندگی مشترک خود با همسرشان تجربه می کنند.
    زنان بواسطه روحیات آسیب پذیرتری که به نسبت مردان دارند، همواره نیازمند دریافت تحسین و توجه هستند. هنگامی که همسر یک زن شاغل او را از توجه و محبت خود محروم می کند، این زن ناخودآگاه با دریافت توجه از سوی همکاران مرد خود در محیط های کاری، وابستگی عاطفی و احساسی نسبت به آن ها پیدا می کنند.
    همین امر زمینه ساز ایجاد خیانت ها و بی وفایی ها از سوی زنان شاغل نسبت به همسران بی توجهشان می شود.
  • مشکلات روانشناختی و زمینه ای:
    از سوی دیگر مشکلات رفتاری ناشی از فرهنگ غلط و عدم بلوغ فکری در برخی از زنان، زمینه ساز بروز انواع خیانت ها در محیط های خارج از خانه و مخصوصا محیط های کاری و شغلی می شود.
  • تلافی و جبران:
    مشکلات مالی که زنان در زندگی مشترک با همسرشان تجربه می کنند و مشاهده بی توجهی همسر به نیازهای مالی و عاطفی زنان سبب می شود تا در محیط های کاری حسی شبیه به انتقام برای جبران احساسات منفی تجربه شده در کنار همسر از سوی زنان شاغل ایجاد شود.
    این احساسات منفی ناخودآگاه فرد را در موضع انتقام و سوء استفاده از موقعیت بدست آمده برای سرکوب تحقیرها و فراموش کردن نیازهای ارضا نشده قبلی قرار می دهد.

نشانه های خیانت زنان شاغل

زنان شاغلی که در حال خیانت به همسر خود هستند عمدتا برخی از رفتارهای مشخصی را از خود بروز می دهند.

لازم به ذکر است که:

وجود و یا عدم وجود این رفتار ها از سوی بانوان شاغل دلیل بر قطعیت وفاداری و یا خیانت کاری ایشان و داشتن ارتباطات عاطفی با همکاران مرد در محیط کاریشان نیست.

تکرار و مداومت در برخی از رفتارها می تواند در دراز مدت مبنی بر وجود فرد سوم در یک رابطه زناشویی و از جمله ویژگی های زنان خیانت کار باشد.

از جمله رایج ترین نشانه های خیانت زنان شاغل موارد زیر است:

  • بی تفاوتی و سرد بودن نسبت به همسر و محیط منزل
  • وجود بیماری های مقاربتی
  • استرس دائمی و بی قراری برای مراجعه به محیط کاری
  • عدم تمایل برای مطلع شدن خانواده از اخبار محیط کار
  • پنهان کاری
  • احساسات متناقض و تکانشی
  • تمایل به جدایی از خانواده
  • ایراد گرفتن از همه چیز و قانع نبودن نسبت به اطرافیان
  • تغییر رفتار و سطح انتظارات از اطرافیان
  • عدم تلاش برای تغییر شرایط زندگی و بهبودی آن
  • حساسیت بیش از حد بر روی ظاهر
  • حساسیت زیاد بر روی تلفن همراه
  • عدم اعتراض به نبود همسر در زمان های طولانی

خیانت زنان شاغل

پیشگیری از خیانت زنان در محیط کار

زنان به سبب دارا بودن ساختار های متفاوت مغزی نسبت به مردان، در معرض کمتری از خیانت حتی در محیط های کاری هستند. این بدان معناست که زنانی که از توجه کافی و محبت مورد انتظارشان در محیط منزل و از سوی همسرشان برخورداند، تمایل کمتری نسبت به خیانت در محیط های کاری از خود نشان می دهند.

با انجام برخی از پارامترهای رفتاری و نحوه برخورد با زنان شاغل از سوی همسرانشان می توان تا حدود بسیار زیادی از خیانت این افراد جلوگیری کرد.

از جمله راه های پیشگیری از خیانت زنان در محیط کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برآورده ساختن نیازهای عاطفی و احساسی زنان شاغل
  • ایجاد فضای صمیمانه برای گفتگوی متقابل
  • در نظر گرفتن زمان برای انجام فعالیت های شخصی پس از فراغت از کار
  • القای حس ارزشمندی و توانایی زن از سوی همسر
  • عدم حساسیت بی مورد و کنجکاوی پیرامون همکاران زن شاغل از سوی همسر
  • جلوگیری از بروز حساسیت بواسطه مخالفت از حضور زن در محیط های کاری
  • تامین نیازهای مالی همسر

درمان خیانت در محیط کار

زنان شاغلی که در محیط کار دچار خیانت می شوند، پس از مدتی از اقدام اشتباه خود پشیمان شده و در صدد جبران آن بر می آیند.

همچنین هنگامی که همسر یک زن شاغل از خیانت همسرش مطلع می شود با شرایط بسیار بغرنج روحی و روانی روبرو می شود که رهایی از این شرایط هم برای همسران این زنان و هم خودشان نیازمند به دریافت مشاوره و پیروی از راهکارهای مرحله به مرحله روانشناسان و مشاوران با تجربه است.

مشاوران خانواده با ارائه عملکرد های صحیح در مواجهه با خیانت همسر این امکان را فراهم می آورند تا علاوه بر حفظ آرامش و عدم انجام رفتارهای تکانشی و هیجانی، علل و منشاء ایجاد خیانت از سوی زن شاغل بررسی شود و در مراحل بعدی فضای آرام و سالمی برای حل تعارضات میان زوجین فراهم شود.

با استفاده از راهنمایی های مشاوران می توان در زمان کوتاه تر و با آرامش بیشتر به ابعاد مختلف اتفاق موجود پرداخت و بهترین تصمیم را مبنی بر بازسازی رابطه و یا خاتمه آن گرفت.

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با ابعاد مختلف خیانت زنان شاغل و علل آن آشنا سازیم. همچنین به توضیح نشانه های زنان خیانتکاری که دارای شغل بیرون از منزل هستند پرداختیم.

ذکر این نکته لازم است که کاهش آسیب های خیانت زنان شاغل با مشاوره تخصصی و دریافت تکنیک های بازگشت به زندگی مشترک امکان پذیر است. چنانچه پیرامون هر یک از موارد فوق دچار سوال هستید و نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر برای اصلاح روابط و مدیریت احساسات خود دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت همدل مشاور تماس حاصل فرمایید و از راهکارهای مشاوران با تجربه و امین ما بهره مند شوید.

همدل مشاور پایگاه امن و معتبریست که شما را برای تجربه یک زندگی مشترک با کمترین میزان استرس و ناراحتی یاری می کند.

شماره تماش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonتماس با همدل مشاور