ویژگی مشترک زنان خیانتکار؛ نشانه ها و رفتار زن خیانتکار

  1. مشاوره خیانت
  2. خیانت همسر
  3. خیانت زن
  4. ویژگی مشترک زنان خیانتکار؛ نشانه ها و رفتار زن خیانتکار

اگر چه خیلی از افراد معتقد هستند که مردان بیشتر از زنان خیانت می کنند، اما باید بدانید زنان خیانتکار نیز کم نیستند.

دلیل خیانت همسر هر چه که باشد، نشانه های زنان خیانتکار گاه مشترک است و ویژگی های رفتاری و درونی مشترکی را از خود بروز می دهند.

به طوری که با شناخت آن ها امکان تشخیص خیانت همسر برای ما وجود دارد.

از این رو در ادامه ویژگی مشترک زنان خیانتکار  و مشخصات زن خیانتکار را شرح می دهیم. مواردی که در این مطلب بررسی می شود، شامل موارد زیر است:

ویژگی مشترک زنان خیانتکار و نشانه زنان خیانتکار چیست؟۵ ویژگی مشترک زنان خیانتکار

خیانت زن گرچه رفتاری هنجار شکنانه است اما این هنجارشکنی از سوی زنان امروزه توجه افراد بیشتری را جلب می کند.

زنانی که به همسران خود خیانت می کنند، بیشتر مواقع ویژگی رفتاری یکسانی دارند، چرا که همه آن ها یک رفتار هنجار شکن را انجام داده اند. درنتیجه نشانه های یکسانی را نیز از خود بروز می دهند.

بنابراین در ادامه قصد داریم ویژگی های زنان خیانتکار را یک به یک برای شما شرح دهیم:

۱. عزت نفس پایین از ویژگی های مشترک زنان خیانتکار

افرادی که عزت نفس پایینی دارند، در زمان مواجهه با مشکلات رفتارهای نادرست بیشتری را از خود نشان می دهند. در این رابطه باید بدانید افراد با عزت نفس پایین با مشکلاتی مانند پرخوری، افسردگی، خیانت به همسر و مواردی از این قبیل درگیر هستند.

زنان هنگامی که در یک رابطه وارد می شوند، قصد تشکیل خانواده دارند و از همسرشان می خواهند به آن ها احساس زیبایی، جذابیت، اهمیت و… را انتقال بدهد. آن ها دوست دارند همسرشان حامی و دلسوز آن ها باشد. بدین ترتیب اگر این نیازها را از شریک زندگی خود دریافت نکنند، به دنبال آن احساسات در خارج از خانه می روند.

از این رو عزت نفس پایین از نشانه های مشترک زنان خیانتکار است. بنابراین اگر همسر شما این ویژگی را دارد، پیشنهاد می دهیم برای درمان کمبود عزت نفس از مشاوران ما در همدل مشاور کمک بخواهید.

۲. فعالیت بیش از اندازه در شبکه های مجازی از نشانه های خیانت

تحقیقات نشان داده است زنان بیشتر از مردان در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند. از این رو این شانس برای آن ها بسیار وجود دارد که به مردانی که وقت بیشترشان را در شبکه های اجتماعی می گذرانند، وابسته می شوند و با آن ها ارتباط برقرار کنند.

اگرچه هر فعالیتی در شبکه مجازی نشان دهنده خیانت نیست، اما اگر همسر شما به اندازه کافی با شما ارتباط نمی گیرد، بهتر است خود را بیش از پیش به او نزدیک کنید. چراکه نیاز اصلی زنان محبت و توجه است و در صورتی که در محیط خانه یافت نشود، امکان دارد که در بیرون از خانه به دنبال آن باشند.

بسیاری از زنان بدون آنکه فردی را که با او ارتباط آنلاین دارند از نزدیک ببینند، مدت طولانی با او صحبت می کنند. با آنکه آنلاین شدن زیاد ممکن است ویژگی مشترک زنان خیانتکار باشد اما گاهی نیز به دلیل بی توجهی های همسر و برای وقت گذرانی است.

۳. پرخاشگری، نشانه زنان خیانتکار

هنگامی که زنان به همسر خود خیانت می کنند، احساس نگرانی و عذاب وجدان دردناکی به سراغ آن ها می آید که نتیجه آن پرخاشگری بی حد و حصر است.

در واقع این پرخاشگری نشان از ضعف همسر دارد. بنابراین اگر همسر شما به صورت غیر عادی پرخاشگری می کند، بهتر است ابتدا به دنبال دلیل آن باشید.

گاهی همسر شما تنها برای نشان دادن اعتراض نسبت به عدم برقراری رابطه پرخاشگر می شود. در این صورت بهتر است درصدد ترمیم رابطه خود با همسرتان برآیید و عکس العمل وی را بررسی کنید.

توجه داشته باشید نکاتی که در این مطلب بیان می کنیم، کلی و عمومی است. از این رو اگر درگیر چنین مسئله بزرگی هستید، بهتر است هرچه زودتر آن را حل کنید.

در این رابطه باید بدانید مشاوران ما در همدل مشاور با دانش و علم خود مسائل زناشویی زیادی را بررسی می کنند و در نهایت مشکل را به طور کامل برطرف خواهند کرد.

۴. بی توجهی به همسر و خیانت از سوی زن

زمانی که زنان با شخص دومی وارد رابطه می شوند، فرصت توجه به شخص اول را ندارند و تمام زمان خود را در رابطه ای می گذرانند که از آن توجه دریافت می کنند و به آن عشق می ورزند. از این رو دیگر دیگر توجه کافی را به همسر خود ندارند.

البته دقت داشته باشید اگر همسرتان نسبت به شما بی توجهی می کند، ممکن است تنها کمی خسته شده باشد و در برخی موارد این مسئله ویژگی مشترک زنان خیانتکار محسوب می شود.

بنابراین سعی کنید خود را به او نزدیکی کنید و وقت بیشتری را با او بگذرانید. اگر تغییر و تحولی را در روحیه او مشاهده کردید، جای نگرانی نیست. اما اگر رفتار عکسی از وی سر زد، به احتمال زیاد به مشاوره خانواده نیاز دارید.

۵. تمایل به تنهایی و وقت گذرانی در خارج از منزل

زنان به دلایل احساسی خیانت می کنند. از این رو اگر در خانه احساس صمیمیت کم تری داشته باشند یا آنکه فاصله ای بین خود و همسرشان احساس کنند، از محیط خانه دور می شوند. به طوری که بیشتر وقت خود را خارج از منزل می گذرانند.

گاهی آن ها نیازهای احساسی خود را در محیط کار به دست می آورند. از این رو تمایل زیادی به ماندن در محیط کار نشان می دهند. بدین ترتیب این موضوع ممکن است از نشانه های خیانت در محل کار باشد.

بنابراین میل به تنهایی و وقت گذرانی خارج از منزل به عنوان ویژگی مشترک زنان خیانتکار شناخته می شود. بدین ترتیب اگر این ویژگی را در همسر خود مشاهده کردید، بهتر است درصدد رفع آن برآیید. از این رو بهترین راه انتخاب مشاوره حاذق است.

زیرا مشاور به شما کمک می کند بدانید مقصر خیانت کیست و بعد از آن بهترین راه حل را به شما ارائه می دهد. اما آیا موفقیت شغلی زنان در خیانت آن ها تاثیر دارد؟

ویژگی مشترک زنان خیانتکارارتباط موفقیت شغلی زنان با خیانت آن ها

زنان موفق احساس قدرت می کنند، از این رو ممکن است براساس این احساس قدرت نسبت به هر کاری اقدام کنند. اما همیشه موفقیت شغلی ویژگی مشترک زنان خیانتکار نیست.

پول در زندگی به اندازه ای اهمیت دارد که همه افراد خواهان آن هستند. اگر زنان پول بیشتری از همسر خود دریافت کنند، ممکن است درصدد خیانت به شریک زندگی خود برآیند. چرا که آنان با موفقیتی که به دست آورنده اند، به حامی قدرتمندتر از خود نیاز دارند.

همچنین موفقیت شغلی سبب تغییر رفتار و منش می شود. از این رو امکان دارد فرد احساس کند که دیگر به همسر سابق خود نیازی ندارد و در نهایت این ویژگی منجر به خیانت می شود.

اگرچه همیشه موفقیت شغلی از نشانه های مشترک زنان خیانتکار نیست، اما دیده شده است زنان موفق زیادی به همسر خود خیانت کرده اند.

همچنین زنان موفق بسیاری نیز وجود دارند که با وجود درآمد بیشتر در کنار همسر خود با تعهد زندگی کرده اند. بنابراین تنها مشاوران تشخیص می دهند که همسر شما خیانتکار است یا خیر؟

زنان خیانتکار و تلافی خیانت همسر

به طور کلی تلافی احساس مناسبی برای سلامت یک رابطه نیست. با این حال در بعضی از رابطه ها چنین احساسی مشاهده می شود. برای آنکه بدانید ویژگی تلافی در همسر شما وجود دارد یا خیر؟ کافی است مثال زیر را در همسر خود بررسی کنید.

تصور کنید مهمانی بزرگی را در خانه ترتیب داده اید. بعد از تمام شدن مهمانی شما حاضر به همراهی با وی نیستید، آیا همسر شما درصدد تلافی کار شما برمی آید؟ اگر ویژگی تلافی در همسر شما وجود دارد، ممکن است در صورت خیانت شما، برای تلافی او نیز دست به خیانت بزند.

اگر همسر شما درصدد تلافی خیانت به شما برآید، این موضوع را از شما پنهان نمی کند و به صورت آشکار خیانت خود را فاش خواهد کرد. به گونه ای که شما به راحتی از میزان صمیمیت و احساس بین آن ها اطلاع پیدا می کنید. اگرچه در این روابط احساس زیادی وجود ندارد، اما همسر شما تظاهر می کند.

بنابراین اگر شما نیز به دلیل تلافی با خیانت از سوی همسر خود روبه رو شده اید، بهتر است این مشکل را با مشاوران ما در همدل مشاور در میان گذاشته و آن را برطرف کنید.

ویژگی های زنان خیانتکار چیست؟
آیا زنان در تلافی خیانت همسر خود خیانت می کنند؟
علت خیانت زنان متاهل چیست؟
آیا داشتن ویژگی ها زنان خائن، می تواند صد در صد نشانه دهنده خیانت باشد؟
ویژگی های زنان خیانتکار چیست؟
  • عزت نفس پایین
  • فعالیت بیش از اندازه در شبکه های مجازی
  • پرخاشگری
  • بی توجهی به همسر
  • تمایل به تنهایی و وقت گذرانی در خارج از منزل
آیا زنان در تلافی خیانت همسر خود خیانت می کنند؟

احتمال دارد. برخی افراد همواره به دنبال تلافی کاری که با آنها می کنید هستند در صورتی که برخی دیگر این کار را نخواهند کرد.

اگر همسر شما درصدد تلافی خیانت به شما برآید، این موضوع را از شما پنهان نمی کند و به صورت آشکار خیانت خود را فاش خواهد کرد. به گونه ای که شما به راحتی از میزان صمیمیت و احساس بین آن ها اطلاع پیدا می کنید. اگرچه در این روابط احساس زیادی وجود ندارد، اما همسر شما تظاهر می کند.

علت خیانت زنان متاهل چیست؟
  • خلا عاطفی و یا جنسی
  • تنوع طلبی
  • عدم پایبندی به اخلاقیات
  • عادت داشتن به روابط متعدد
  • اختلالات شخصیتی
آیا داشتن ویژگی ها زنان خائن، می تواند صد در صد نشانه دهنده خیانت باشد؟

خیر، گاهی اوقات شک موجود در افراد باعث ایجاد سو تفاهمات و یا حتی توهم در دیدن نشانه ها می گردد، از این رو صحبت کردن با همسر و مشورت با روانشناس و یا مشاور خانواده می تواند کمک کننده باشد.

سخن آخر

از آنجایی که امروزه خیانت از سوی زنان بیشتر از گذشته مشاهده می شود، آشنایی با ویژگی مشترک زنان خیانتکار بسیار حائز اهمیت است. به طوری که نشانه های زن خیانتکار شامل عزت نفس پایین، آنلاین شدن بیش از اندازه، پرخاشگری، بی توجهی به همسر، تمایل به تنهایی و وقت گذرانی بیرون از خانه است.

البته باید بدانید وجود این نشانه ها به طور مطلق نشان از خیانت ندارد و تنها ویژگی های مشترک زنان خیانتکار است که همه آن ها چنین رفتارهایی را دارند.

همچنین دانستید ممکن است زنان به دلیل انتقام از همسر خود دست به خیانت بزنند یا به دنبال موفقیت شغلی خود درصدد خیانت به همسر برآیند.

در این رابطه باید بدانید مشاوران زیادی در حیطه روابط زناشویی و خیانت فعالیت می کنند که بسیار به شما در تشخیص نشانه های زنان خیانتکار کمک خواهندکرد. به طوری که با برقراری ارتباط با متخصصان ما در همدل مشاور مشکل شما به راحتی رفع می شود. چنان که امکانات مشاوره تلفنی و حضوری نیز برای شما وجود دارد.

شماره تماش

4 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام من و خانمم عاشقانه همدیگر دوست داشتیم قربون صدقه هم میرفتیم بدون همدیگر سخت بود برامون یک مدت مسافرت رفتم در گوشی هرروز حرفای عاشقانه میزدیم بعداز یک مدتی رنگ عوض کرد حوصله تلفن زدنم نداشت می‌گفت کاری ندارم چرا زنگ میزنی ازت بدم میاد یک دختر داشتم به مدت یک هفته باوجودی کم سن وسال بود پیش خانه پدرم گذاشتش درخانه تنهابود بهش زنگ میزدم می‌گفت دختر پیشم نیست و فورا قطع میکرد بعداز مسافرت بامن کلا سرد شد کسی که عاشقم بود دیگه تحویلم نمیگرفت اران ده ساله نهار میخوره ازخونه بیرون میزنه تاساعت یک شب خونه برادرهایشه یعنی دراین ده سال خداشاهد میگیرم بیست روز پیشم نمونده اخلاقش عوض شد دایم ازم بهانه میگیره و کارهای مخفیانه که توضیحش سخته بعدگفتم چرا بچم نبردی گفت همیشه میبردمش بعد نشونه بهش دادم گفت اها سه روز بود بعد دوباره گفت یادم نمیاد ومتلک مردم ازارم میدهد به نظر شما نشانه خیانت میباشد چون خودش قبول ندارد.

    پاسخ
  • سلام من خانمم یک مرتبه عوض شد خیلی همو. دوست داشتیم یه مدت ازش جداشدم موقع زنگ زدم اوایل قربون صدقه هم میرفتیم بعد یه مدت کلا عوض شد گفت ازت. بدم میاد موقع زنگ زدن بالحنی تند می‌گفت مگه کارداری زنگ میزنی می‌گفت امشب بهم زنگ نزنی هیچ خبری یاحرفی ندارم بزنم یک هفته دخترم گذاشت خونه پدرم ۴سالش بود بعدکه گفتم چرا دخترم گذاشتی یک هفته ازش سراغ نگرفتی چون خودش میگفت بهش زنگ میزدم تنهام دختر هم گذاشتم خونه پدرت اما بعد که گفتم چرا دختر نبردی تاپدرم اوردش اول گفت نه همیشه پیشم بود بعد که نشونه براش اوردم گفت یادم نمیاد شاید یک روز باشه درصورتی که دروغ گفت حتی بعداز مسافرت دخترم گفت یه کاری هست میخام بهت بگم جلوی مادرش بود نگفت برام خلاصه در رابطه زناشویی هم ازم خیلی سرد شده بود و موقع خواب بین بچه هام میخابید بیدارش میکردم بهانه میاورد که مریض هستم و غیره دروغ میگفت حتی موقع مسافرت برم سرکار به اتاقم نمیامد من اوایل نمیدونستم خیانت کرده الان روانی میشم میدونم که خیانت بهم کرده حتی یک بار ازش خاستم تمکین کنه حرف بدی بهم زد که خیلی تاثیر گذاشته روم البته یواش گفت ایا به نظر شما بااین حرکات بهم خیانت کرده من که مطمعن هستم ایا دوباره خیانت میکنه؟

    پاسخ
  • دو دلیل عمده دارد
    ۱. ذاتش خرابه
    ۲. درست پرورش نیافته
    دلیل سومی وجود ندارد

    پاسخ
  • باسلام آیا توجه بیش از اندازه و افراطی زن به خانواده پدری خود به همراه دو سه ویژگی رفتاری مذکور میتواند دلیل مکملی بر خیانت وی باشد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonتماس با همدل مشاور