مهمترین نشانه های خیانت مردان؛ راه های تشخیص

  1. مشاوره خیانت
  2. خیانت همسر
  3. خیانت مرد
  4. مهمترین نشانه های خیانت مردان؛ راه های تشخیص

امروزه بسیاری از خانم ها مدام نگران خیانت همسران خود هستند و با مشکلات روحی ناشی از شک به خیانت همسر دست و پنجه نرم میکنند.

با توجه به فرهنگ غربی ها و عدم اعتقاد اکثریت آنها به تعهد داشتن به یک فرد و جا بازکردن این مطلب در میان مردم ما به خصوص زوج های جوان این ترس برای بانوان روز به روز بیشتر می شود اما آیا نشانه های خیانت مردان را می‌شناسید؟

دلایل خیانت در مردان متفاوت است ولی علایم خیانت در مردان در اکثر مواقع مشابه هستند. کشف خیانت مردان کاری سخت نیست چرا که سردی در روابط جنسی، تفاوت نداشتن نسبت به امور مشترک زوجین، عدم رابطه عاطفی گرم، مخفی کاری و افزایش تایم سب کاری، میل به کمتر در خانه بودن، محبت یا خشم غیرعادی و… از جمله نشانه‌های خیانت است.

خیانت مرد گاها به دلیل سرگرمی و یک رابطه سطحی است و قابلیت کنترل شدن را دارد و این امکان وجود دارد که مرد را از راه نادرست خارج نمود و به راه درست در خانواده هدایت کرد.

به طور کلی صرفا به دلیل دیدن این نشانه ها نباید به مرد خود بدبین شد. در این مواقع بهتر است ریشه مشکلات را شناسایی کنید و به دنبال پیدا کردن دلایل کم شدن رابطه عاطفی و جنسی با همسر خود باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر دراین زمینه با ما همراه باشید.

کشف خیانت مردان

راه های کشف خیانت مردان متأهل و نشانه های خیانت شوهر کدامند؟

با کشف خیانت مردان این امکان به شما داده می شود که در صورت برخورد با خیانت واقعی توسط مرد خود آسیب کمتری به روح و روان شما وارد آید.

برای کشف کردن خیانت شوهر نشانه هایی وجود دارد که در بین زوج های دارای این مشکل دیده شده است که این نشانه های خیانت در مردان عبارتند از:

  • بی میلی و عدم تفاوت
  • مخفیانه بودن رفتارهایش در خانه
  • مبتلا شدن به بیماری های جنسی و مقاربتی
  • خشم یا محبت غیر عادی
  • کم توانی جنسی و کم شدن مایع منی مرد
  • بیش از حد شاد بودن و غیر عادی بودن نشاط مرد

مهمترین نشانه های خیانت مردان و راه های تشخیص آن کدامند؟

1.از اینکه شما را لمس کند احساس لذتی ندارد و این حس به مانند اوایل برایش جذاب نیست!

یکی از نشانه های داشتن رابطه ای سالم با همسر در زندگی ایجاد صمیمیت رابطه است که به شکل لمس زن گاها توسط مرد شکل می گیرد.

به طور مثال پس از ورود مرد به منزل با لمس زن خود آرامشی عاطفی و حس دوست داشتن را به زن خود منتقل می کند اگر این رفتار مرد کم شود و یا رخ ندهد می تواند نشانی از خیانت مرد باشد.

2.عدم برقراری ارتباط چشمی

برخی از افراد بخاطر شرمندگی از رفتار اشتباه خود طاقت نگاه کردن به چشمان فرد مقابل خود که زمانی او را دوست داشته اند ندارند و نمی توانند به چشمان وی زل بزنند و ارتباط برقرار کنند که این نیز به عنوان نشانه ای از کاهش علاقه و یا خیانت همسر به شمار می آید.

3.کیفیت عاطفی رابطه‌ تان کاهش یافته است!

اگر شوهر شما بیشتر به خودش اهمیت بدهد و مهم بودن شما در زندگی وی کمرنگ شده باشد می تواند نشانه‌اي مبنی بر مرد خیانتکار بودنش باشد.

فردی که وفادار است به فکر رابطه خود با همسرش و ساختن آینده ای زیبا کنار او است درحالی کـه یک مرد یا شوهرخیانتکار بیشتر نگران آینده‌ي خودش – بدون شـما – خواهد بود.

4.کار کردن طولانی در بیرون خانه را به کنار شما بودن در خانه مقدم میداند!

تشخیص خیانت مردان باید به شکلی هوشمندانه صورت گیرد رفتار مرد خود را زیر نظر داشته باشید اگر در طول هفت روز هفته پنج روز یا شش روزش را در محیط کارش به شکل زمانی طولانی گذراند و آن یک یا دو روز بودنش در منزل را فقط صرف استراحت و یا سرگرمی های خودش کرد نباید به عنوان همسر خیانتکار در نظر نگرفت و براحتی از کنار رفتارهایش عبور کرد.

کشف خیانت مردان

بهتر است در مورد نشانه های بی میلی مردان به زنان نیز اطلاعات لازم را کسب نمایید.

5.ترجیح می دهد همیشه تنها به سفر برود!

همانطور که گفته شد نشانه خیانت شوهر بسیار پیچیده نیست و با کمی تامل قابل تشخیص است به طور مثال بعضی از مشاغل نیازمند مسافرت کردن هستند، اما اینکه فرد به تنهایی به این مسافرتها برود الزامی نیست.

شوهرتان ممکن است به دروغ بگوید که این یک سفر کاری است و باید به تنهایی بگذرانم در حالیکه امکان حضور شما در این سفر با وی میسر است اگر با شـما وقت نمی‌گذراند، پس وقتش رابا چـه کسی سر می کند؟

6.علاقه و میزان میل جنسی مرد تغییر یافته است!

نوع رابطه جنسی بین زن و شوهر بسیار مهم است و از اصلی ترین روابط ازدواج است. اینکه یک زن نوع رفتار جنسی شوهرش را می شناسد و نوع حرکت او را در رختخواب می داند مسئله ای نا باورانه نیست چرا که زنان در این موارد اکثرا تیز بین هستند.

اگر رفتار جدیدی را در هنگام رابطه جنسی با شوهرتان دیدید و یا او خواهان تغییر حرکت خاصی بود که تا بحال میل به آن نداشته این امکان وجود دارد که وی با فرد دیگری در ارتباط است و همسر خیانتکار نیز می توان به او نام نهاد.

7.نوع لباس پوشیدنش تغییر کرده است!

از دیگر راه های تشخیص خیانت شوهر این است که مردها معمولا یک مدل و شیوه لباس پوشیدن را از اول انتخاب می کنند و کمتر به این موضوع بر میخوریم که مردی مدام با مدل های متفاوت ظاهری حاضر گردد.

اگر مرد شما شروع به پوشیدن طرز لباس هایی کرد که در گذشته از آن نوع پوشش خوشش نمی آمد و یا اینکه پوششی را انتخاب کرد که همیشه باب میل شما بوده اما وی از عملی کردن آن طرز پوشیدن فراری بود بدانید فردی دیگر به وی این سبک لباس پوشیدن را یاد داده و باب میل او بوده است.

البته این موارد همیشه نشان دهنده وجود خیانت در رابطه نیست.

کشف خیانت مردان

8.میزان توجه و اهمیتی که به شما میداد کاهش یافته است!

از دیگر موارد تشخیص خیانت شوهر این است که اگر مردی همیشه بی احساس و عاطفه بود و یکباره تبدیل به مردی عاشق پیشه و احساساتی شد ویا بالعکس مردی بود که همیشه پر از احساسات و عشق بود و یک باره به مردی بی حوصله و بی احساس در آمد این زنگ خطر را برای خود در نظر بگیرید که میزان توجه و اهمیت او به شما تغییر یافته است و ممکن است تحت تاثیر زن دیگری قرار گرفته باشد.

9.ظاهراً بدون هیچ علتی، فوق‌ العاده عصبانی و عصبانی اسـت!

از جمله رفتارهای مرد خیانتکار نوع برخورد او در هنگام عصبانی شدن است در بیشتر مواقع به خاطر شرایط مالی و کاری و مشغله های ذهنی برای گذراندن زندگی مردان عصبانی تر از زنان هستند.

اما…

اینکه بدون هیچ دلیلی و بدون اینکه اتفاقی خاص در محیط کار برای همسر شما پیش بیاید ولی وی مدام عصبی و بی حوصله باشد نشان دهنده تغییراتی است که بر روی عصبانی شدن و خلقیات وی اثر گذاشته است و این امکان وجود دارد که رابطه ی وی بازنی دیگر و ترس از هم پاشیدن زندگی اش سبب این عصبانیت های بی مورد گردیده باشد.

نکته:

الزاما تمامی موارد گفته شده در بالا نشان دهنده اینکه همسر شما در حال خیانت به شماست نمی باشد پس حتما قبل از اطمینان در این باره تصمیمی زود و عجولانه نگیرید.

امید است با خواندن مطالب بالا راهی برای تشخیص به موقع خیانت مردان پیدا شود و از بهم خوردن زندگی ها جلوگیری به عمل آید اما چنانچه به مشاوره های بیشتری در زمینه راههای کشف خیانت مردان و تشخیص مرد خیانتکار نیاز داشتید کافی است با مشاوران ما در همدل مشاور تماس حاصل نمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

شماره تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonتماس با همدل مشاور