اتمام رابطه مخفیانه به طور کامل

  1. مشاوره خیانت
  2. خیانت همسر
  3. جلوگیری از خیانت
  4. اتمام رابطه مخفیانه به طور کامل

یکی از بدترین مسائلی که امروزه در زندگی های مشترک مشاهده می شود، روابط مخیانه یکی از زوجین با افراد دیگر است. به طوری که در بسیاری از موارد پس از مدتی به فکر اتمام رابطه مخفیانه به طور کامل می افتند.

در مواردی نیز مشاهده شده است که برخی افراد نه تنها قصد اتمام رابطه ناسالم خود را ندارند، بلکه این رابطه برای آن ها از همسرشان پررنگ تر است.

بنابراین در این مقاله می خواهیم به اهمیت و چگونگی اتمام روابط نادرست و برخورد صحیح با خیانت همسر در موارد مواجهه با رابطه مخفیانه و علائم رابطه مخفیانه بپردازیم.

اتمام رابطه مخفیانه به طور کاملدلایل اتمام رابطه مخفیانه به طور کامل

به طور کلی هر آنچه که پنهانی و مخفیانه باشد؛ مسئله ای است که افراد از آشکارشدن آن ترس دارند. زیرا ممکن است که عواقب بدی برای آن ها به همراه داشته باشد. به طوری که رابطه مخفیانه حین ازدواج و زندگی با همسر خود نیز جز این دسته از مسائل قرار می گیرد.

به همین دلیل اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که با وجود تاهل، روابط مخفیانه با جنس مخالف دارید؛ باید با دلایل اتمام رابطه مخفیانه آشنا شوید و هرچه سریع تر نسبت به این امر و جلوگیری از خیانت به همسر خود اقدام کنید.

در این رابطه باید بدانید که مهم ترین دلیل برای اتمام روابط مخفیانه این است که خیانت به همسر شما محسوب می شود و به مرور زمان زندگی مشترک شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

علاوه بر این توجه داشته باشید که بسیاری از روابط مخفیانه، ناسالم هستند. چنان که از آن ها با عنوان روابط سمی نیز یاد می شود. بنابراین اگر روابط مخفیانه شما جز روابط ناسالم است؛ باید آن ها را پایان دهید.

آیا می پرسید که نشانه های رابطه ناسالم چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید که برخی از این علائم و نشانه ها را برای شما ذکر کنیم.

نشانه های رابطه ناسالم

یکی از اصلی ترین مسائلی که باعث اتمام رابطه مخفیانه به طور کامل می شود؛ این است که بسیاری از این روابط ناسالم هستند. منظور از این دسته از روابط آن هایی است که نشانه هایی همچون موارد زیر را دارند:

  • عدم حمایت عاطفی در روابط ناسالم؛
  • دورکردن شما از خانواده و دوستان؛
  • عدم تاثیر مثبت طرفین رابطه بر یکدیگر؛
  • یکی از طرفین به نارضایتی و پاسخ «نه» طرف دیگر احترام نمی گذارد؛
  • تنها برای جنسیت، ظاهر یا توانایی کسب درآمد شما ارزش قائل است؛
  • مشاهده تاثیرات منفی بر یکدیگر مانند تنبلی، مصرف سیگار وغیره؛
  • یکی از طرفین احساس خوبی به بدن و هیکل دیگری ندارد؛
  • عدم احساس امنیت در روابط ناسالم؛
  • دلشستگی در رابطه ناسالم؛
  • یکی از طرفین، دیگری را با کارهای غیراخلاقی درگیر می کند؛
  • کاهش اعتماد به نفس در طرفین رابطه ناسالم؛
  • عدم توانایی جلب توجه طرف رابطه ناسالم؛
  • تمسخر یکی از طرفین رابطه توسط دیگری؛
  • عدم اعتماد به یکدیگر؛
  • سرزنش یکدیگر در طول دعواها؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

بنابراین با مشاهده هر یک از این نشانه های رابطه ناسالم باید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اتمام رابطه مخفیانه به طور کامل اقدام کنید. در این راستا اگر نسبت به ناسالم بودن رابطه خود تردید دارید؛ بهتر است به مشاوران متخصص همچون کارشناسان ما در همدل مشاور مراجعه کنید.

زیرا آن ها به شما کمک می کنند که با بررسی دقیق نشانه های رابطه ناسالم، نسبت به اتمام آن اقدام کنید. البته باید بدانید که علاوه بر این ها نشانه های دیگری نیز وجود دارد که از آن ها با عنوان نشانه های اصلی برای پایان رابطه یاد می شود. در ادامه با ما همراه باشید که با این علائم نیز آشنا شوید.

اتمام رابطه مخفیانه به طور کاملبررسی نشانه های اصلی برای پایان رابطه

اگر همچنان تصور می کنید که اتمام رابطه مخفیانه ضرورتی ندارد؛ بهتر است وجود نشانه های اصلی اتمام رابطه ناسالم را در رابطه خود بررسی کنید. درواقع اگر هر یک از نشانه های زیر را در رابطه خود مشاهده کردید، باید صرف مدت زمانی کوتاه نسبت به اتمام رابطه ناسالم اقدام کنید.

انکار را کنار بگذارید!

افراد زمانی که درگیر رابطه مخفیانه هستند، برای اینکه از اتمام رابطه مخفیانه به طور کامل دوری کنند؛ بسیاری از موارد مبنی بر سمی بودن رابطه را انکار می کنند. اما این کار را کنار بگذارید و با طرح چند پرسش بررسی کنید که آیا باید رابطه خود را تمام کنید یا خیر؟

از جمله این پرسش ها باید به مواردی مانند آنچه که در ادامه ذکر می کنیم، اشاره شود:

  • آیا پس از سپری اوقات خود با طرف رابطه مخفیانه احساس مثبت دارید؟
  • آیا با علاقه با طرف رابطه خود وقت می گذرانید یا مجبور هستید؟
  • آیا برای طرف رابطه خود احساس تاسف دارید؟
  • آیا همیشه نسبت به رفتارهای طرف رابطه مخفیانه احساس نا امیدی به شما دست می دهد؟
  • آیا طرف رابطه خود را دوست دارید؟
  • و مواردی از این دست.

پس از اینکه این پرسشنامه را پر کردید؛ براساس پاسخ های خود بررسی کنید که آیا رابطه شما سمی است یا نه. البته در این رابطه باید بدانید که طراحی این پرسشنامه و بررسی آن کار آسانی نخواهد بود. بنابراین پیشنهاد می دهیم که به مشاوران ما در همدل مشاور مراجعه کرده و این کار تخصصی را به آن ها بسپارید.

امتیازات رابطه مخفیانه خود را بررسی کنید!

یکی دیگر از نشانه های اصلی برای پایان رابطه این است که هیچ امتیازی از آن دریافت نکنید. منظور از امتیاز تمامی انرژی های مثبتی است که طرف رابطه به شما انتقال می دهد. بنابراین با یک دید کلی به رابطه خود نگاه کرده و بررسی کنید که چه امتیازاتی را در این رابطه دریافت کرده اید.

البته این نشانه به اندازه نشانه قبلی قطعی نیست. زیرا در برخی از موارد روابط سمی نیز امتیازاتی برای طرفین دارند. به همین جهت این موضوع را نیز به تنهایی تشخیص نخواهید داد و به کمک مشاور در این زمینه نیاز دارید.

جالب است بدانید که بررسی نشانه های رابطه ناسالم به همین موارد ختم نمی شود اما موارد دیگر را به طور قطعی مشاوران فعال در این زمینه باید انجام دهند. حال اگر پس از بررسی نشانه های رابطه سمی خود تصمیم به اتمام رابطه مخفیانه به طور کامل گرفته اید؛ باید به راهکارهای موجود برای این کار توجه کنید.

به طوری که بدون توجه به آنچه که در ادامه گفته می شود؛ در اتمام رابطه خود بسیار دچار آسیب خواهید شد و حتی احتمال برگشت به رابطه نیز وجود دارد. بنابراین با ما همراه باشید.

چگونگی اتمام رابطه ناسالم و مخفیانه

زمانی که نسبت به تصمیم خود در مورد اتمام رابطه ناسالم اطمینان حاصل کردید؛ باید از روش هایی در این رابطه استفاده کنید که دچار آسیب های پس از ترک رابطه نشوید. به همین دلیل ما در اینجا به سه مورد از این شیوه ها اشاره می کنیم:

اظهارات خود را در زمان اتمام رابطه تکرار کنید!

پس از اینکه از یک رابطه خارج می شوید؛ ممکن است در طول زمان بارها بخواهید به آن رابطه برگردید. بنابراین با هر بار فکر به بازگشت به رابطه، باید اظهارات خود در زمان بررسی نشانه های اصلی برای پایان رابطه را بارها و بارها تکرار کنید.

زیرا در بسیاری از موارد دلتنگی باعث می شود که مشکلات را فراموش کرده و تنها به امید روزهای خوب مجدد به رابطه مخفیانه خود برگردید.

زمانی برای استراحت در نظر بگیرید!

اتمام رابطه مخفیانه به طور کامل به اندازه یک کار تمام وقت انرژی شما را کاهش می دهد. بنابراین پس از ترک و اتمام رابطه ناسالم خود باید مدت زمان کوتاهی را در استراحت سپری کنید. منظور از این استراحت جسمی و روحی است.

زیرا نه تنها روح بلکه جسم شما تحت تاثیر ترک این رابطه بسیار دچار آسیب خواهد شد و تنها تسلی آن ها استراحت است. زیرا درواقع شما در حال انجام عملیات ترک عادت هستید.

برای خود یادداشت بنویسید!

به طور مداوم برای خود یادداشت بنویسید. این یادداشت ها شامل موارد بسیاری همچون تعریف از خود، یادآوری برنامه های روزمره، یادآوری اهداف و بسیاری موارد دیگر است. زیرا پس از اتمام رابطه ناسالم باید تلاش کنید که ذهن شما از این موضوع منحرف شود.

بنابراین هر روز به خود زیبایی ها، قابلیت ها و نقاط مثبت خود را یادآور شده و برنامه های روزانه و اهداف بلند مدت را یادداشت کرده و جلوی چشم خود بگذارید.

زمان بیشتری را با خانواده و همسر خود بگذرانید!

یکی از بهترین راهکارهای اتمام روابط مخفیانه این است که بیشتر زمان خود را در کنار خانواده و به خصوص همسرتان سپری کنید. به این شکل نسبت به آن ها وابستگی پیدا می کنید و از رابطه مخفیانه دور و دورتر خواهید شد.

در نتیجه

امروزه بسیاری از زنان و مردان متاهل، درگیر روابط مخفیانه می شوند. به همین دلیل با توجه به عواقب این کار بهتر است که هر چه زودتر جهت اتمام رابطه مخفیانه به طور کامل اقدام کنید. ابتدا باید در رابطه با نشانه های رابطه ناسالم اطلاعاتی را کسب کنید.

پس از آن با بررسی نشانه های اصلی برای پایان رابطه مخفیانه باید نسبت به اتمام رابطه اقدام کنید. همچنین از آنجایی که اتمام رابطه همچون ترک عادت آسیب های بسیاری را به همراه دارد؛ باید از راهکارهای موجود در این رابطه استفاده کنید.

چنان که این راهکارها را مشاوران و متخصصان فعال در زمینه رفع مشکلات زناشویی به شما ارائه خواهند داد. تنها کافی است که با کارشناسان ما در همدل مشاور ارتباط برقرار کرده و جهت اتمام رابطه ناسالم خود از آن ها کمک بخواهید.

 

شماره تماش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonتماس با همدل مشاور