راه های جلوگیری از خیانت آنلاین – مقابله با خیانت مجازی

  1. مشاوره خیانت
  2. خیانت همسر
  3. انواع خیانت
  4. راه های جلوگیری از خیانت آنلاین – مقابله با خیانت مجازی

جالب است بدانید که امروزه خیانت بین زوجین روند رو به افزایشی دارد.

یکی از موارد تاثیرگذار در این امر پیشرفت تکنولوژی و استفاده از شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، اینستاگرام و واتس اپ است. به طوری که تعداد زیادی از زنان و مردان به دنبال راه های جلوگیری از خیانت آنلاین و نحوه برخورد با خیانت مجازی هستند.

با وجود شبکه های اجتماعی زیاد، امکان آشنایی با افراد مختلف برای زنان و مردان فراهم شده است و احتمال بروز خیانت مجازی وجود دارد.

بنابراین اگر شما نیز به دنبال راه های جلوگیری از خیانت چتی هستید؛ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

جلوگیری از خیانت آنلاین

تعیین مرز روابط، یکی از راه های جلوگیری از خیانت آنلاین

یکی از مهم ترین راه های جلوگیری از خیانت در چت این است که پیش از استفاده از انواع شبکه های اجتماعی در رابطه با حدود روابط آنلاین خود بحث کنید. این امکان وجود دارد که هر کس یک عقیده شخصی در رابطه با این مرز داشته باشد.

بنابراین باید با یکدیگر صحبت کرده و نظرات خود را یکی کنید. این کار مانند زمانی است که حدود روابط حضوری خود را با جنس مخالف مشخص می کنید. علاوه بر این نتیجه قانون شکنی و عبور از مرزهای مشترک را به همسر خود گوشزد کنید.

همچنین پیشنهاد می شود که در رابطه با دسترسی به گوشی های موبایل و حساب های شبکه اجتماعی یکدیگر صحبت کنید. زیرا در چنین شرایطی هر یک از شما باید در برابر عملکرد خود پاسخگو باشید و مدارک و اسنادی را ارائه دهید.

اگر در تعیین مرزها و قوانین با همسر خود دچار مشکل شدید نیز باید بدانید که مشاوران بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که بسیار به شما کمک می کنند. بنابراین اختلافات خود را با مشورت با این متخصصان ما در نوا مشاور برطرف کنید.

البته باید بدانید که راه های جلوگیری از خیانت چتی تنها به این یک مورد ختم نمی شود، بلکه تعیین انگیزه رفتارهای آنلاین مختلف یکی دیگر از این روش ها است. در ادامه با ما همراه باشید که توضیحات بیشتری را در این رابطه به شما ارائه دهیم.

انگیزه خود از رفتارهای آنلاین را به یکدیگر توضیح دهید!

اگر به دنبال راه های جلوگیری از انواع خیانت آنلاین هستید؛ باید انگیزه خود و همسرتان را از انواع رفتارهای اینترنتی بدانید. می پرسید یعنی چه؟ به عنوان مثال شما باید به همسر خود توضیح دهید که چرا فلان عکس را پسندیده اید یا چرا با فلان شخص در شبکه مجازی صحبت می کنید؟

این کار باعث می شود که بدون هیچ گونه اتهامی دلایل استفاده از شبکه های اجتماعی و برقراری ارتباط با افراد دیگر را برای یکدیگر شرح دهید. به این شکل تمامی سوالات شما در رابطه با رفتارهای آنلاین همسرتان برطرف می شود و او نیز با انگیزه های شما آشنا خواهد شد.

درواقع یکی از راه های جلوگیری از خیانت در چت این است که پس از آشنایی با انگیزه های یکدیگر از رفتارهای آنلاین مختلف، نیازهای همدیگر را از رابطه تشخیص دهید و به تقویت نقاط ضعف زندگی مشترک خود بپردازید.

به طوری که هیچ یک از شما نیازهای خود را با روابط آنلاین و چتی تامین نکند. حال آیا می پرسید که راه های جلوگیری از خیانت همسر در چت موارد دیگری را نیز شامل می شود؟ در ادامه با ما همراه باشید که با روش های دیگر آشنا شوید.

جلوگیری از خیانت آنلاین

سطح اعتماد را بین در رابطه خود با همسر مشخص کنید!

پیش از هر چیز باید بدانید که اعتماد یک ویژگی و امر نسبی است. به طوری که هر فردی نسبت به این کلمه و خصوصیت دیدگاه متفاوتی دارد. به همین دلیل یکی از راه های جلوگیری از خیانت آنلاین، تعیین سطح اعتماد بین خود و همسرتان محسوب می شود.

بنابراین پس از اینکه مرزها و قوانین برقراری ارتباط های آنلاین را مشخص کردید؛ در رابطه با این موضوع صحبت کنید که تا چه اندازه به یکدیگر اعتماد دارید؟ درواقع اعتماد اصل شروع و استحکام یک زندگی مشترک محسوب می شود.

چنان که اگر سطح اعتماد شما به همسرتان یا او به شما پایین باشد؛ باید بدانید که رابطه شما از پایه دچار مشکل است. بنابراین پیش از بحث در رابطه با این موضوع به مشاوران متخصص در زمینه رفع مشکلات زوجین همچون متخصصان ما در نوا مشاور مراجعه کنید.

همسر و زندگی مشترک خود را با دیگران مقایسه نکنید!

به طور کلی مقایسه امری ناپسند به شمار می رود، به خصوص اگر این کار را در رابطه با همسر و زندگی مشترک خود انجام دهید. چنان که عدم مقایسه یکی دیگر از راه های جلوگیری از خیانت آنلاین محسوب می شود.

در این رابطه باید توجه داشته باشید که مقایسه نکردن دو حیطه را در بر می گیرد که در ادامه به شرح هر دو می پردازیم:

همسر خود را با همسر دیگران مقایسه نکنید!

زمانی که شما فردی را به عنوان همسر خود انتخاب می کنید؛ به این معنا است که از بین هزاران نفر او را برگزیده اید. بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که همسر خود را از نظر قیافه، هیکل، اخلاق وغیره با همسر دیگران یا سایر بانوان و آقایان مقایسه کنید.

این امر در زمان استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام اهمیت بیشتری پیدا می کند. زیرا بسیاری از افراد با مشاهده همسران دیگران، آن ها را با شوهر یا خانوم خود مقایسه کرده و حتی دست به خیانت می زنند.

البته در رابطه با اینکه تصور می کنید که همسران دیگران بهتر از شما هستند یا سایر آقایان و بانوان نسبت همسر شما برخورد و اخلاق بهتری دارند؛ باید بدانید که هیچ کس براساس آنچه که در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید، شناخته نمی شود.

چنان که در بیشتر موارد افراد سعی می کنند که بهترین عکس خود را در فضاهای مختلف منتشر کنند و با بهترین رفتار با دیگر اشخاص و دنبال کننده های خود برخورد می کنند اما کسی از چگونگی زندگی زناشویی آن ها اطلاع ندارد.

البته توجه داشته باشید که علاوه بر عدم مقایسه همسر خود با دیگران، یکی از راه های جلوگیری از خیانت آنلاین عدم مقایسه زندگی مشترک خود با دیگران نیز محسوب می شود. بنابراین در ادامه به شرح این مورد می پردازیم.

جلوگیری از خیانت آنلاین

زندگی مشترک خود را با زندگی دیگران مقایسه نکنید!

شاید شما نیز در شبکه های مجازی دیده باشید که افراد زندگی روزمره شخصی یا زناشویی خود را به اشتراک می گذارند. در این شرایط بسیاری از افراد متاهل با مشاهده زندگی زناشویی دیگران حسرت زندگی آن ها را می خورند.

زیرا تصور می کنند که آن ها به همان اندازه ای که نشان می دهند؛ خوشبخت هستند. در صورتی که هیچ کس مشکلات زندگی زناشویی خود را در شبکه های مجازی جار نمی زند.

علاوه بر این برخی مواقع مشاهده می کنید که مرزها و قوانین زندگی زناشویی افراد در شبکه های اجتماعی بسیار آسان تر و بازتر از قوانین زندگی مشترک شما است. در این رابطه نیز به شما هشدار می دهیم که هرگز دو انسان شبیه به یکدیگر نیستند که مرزهای زندگی آن ها مشابه باشد.

بنابراین شاید برخی از قوانینی که آن ها دارند، اگر در زندگی شما وجود داشته باشد، باعث اتمام رابطه شما با همسرتان بشود. ضمن اینکه بسیاری از مرزهای زندگی شما اگر در زندگی مشترک آن ها ایجاد شود؛ ممکن است که جدایی آن ها را به همراه داشته باشد.

 جمع بندی راه های جلوگیری از خیانت آنلاین

از آنجایی که امروزه گستره خیانت بسیار بزرگ است؛ تعداد زیادی از زنان و مردان به دنبال راه های جلوگیری از خیانت آنلاین هستند. زیرا برای افراد هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف امکان برقراری ارتباط با افراد دیگر وجود دارد.

بنابراین باید بدانید که راه های جلوگیری از خیانت چتی شامل مواردی مانند عدم مقایسه همسر و زندگی مشترک خود با دیگران، تعیین مرز و سطح اعتماد، تعیین انگیزه از رفتارهای آنلاین وغیره است.

البته توجه داشته باشید که راه های جلوگیری از خیانت در چت به همین موارد ختم نمی شود و اگر به روش های دیگری در این رابطه نیاز دارید؛ بهتر است به مشاوران متخصص در زمینه زندگی زناشویی مراجعه کنید.

چنان که ما در نوا مشاور بهترین مشاوران و متخصصان را برای رفع مشکلات زناشویی در رابطه با رفتارهای آنلاین و خیانت های چتی داریم. به طوری که با برقراری ارتباط با کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات شما برطرف شده و زندگی مشترک خود را از خیانت حفظ خواهید کرد.

 

شماره تماش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonتماس با همدل مشاور